Ewolucyjny system Fullflex Twin jest oparty na jednej, centralnej śrubie montażowej, oraz dwóch ruchomych - przedniej i tylnej częściach wiązania. Efekt? - swobodne połączenie buta z nartą - lepszy docisk krawędzi i precyzyjna kontrola toru jazdy - równomierny rozkład sił wpływający na idealną pracę krawędzi na całej długości - większe bezpieczeństwo ze względu na przesunięcie środka ciężkości w przód i precyzyjny system wypięcia – nawet w przypadku jazdy na miękkich, elastycznych nartach.
http://www.skionline.pl|t|skionline.pl
Variozone
Dzięki pojednynczej dźwigni można za jednym posunięciem dostosować sprzęt do własnego stylu jazdy. Wersja 614 posiada 5 pozycji (412 i 310 odpowiednio 4 i 3 pozycje). Ustawienie dźwigni w pozycji frontalnej przeznaczone jest do jazdy ekstremalnej, pozycja tylna powinna być ustawiona wtedy, gdy chcemy jeździć z maksymalnymi prędkościami. Natomiast dźwignia na środku to ustwienie typu allround.