ispo od lat z powodzeniem prowadzi tzw. summit programmes czyli programy mające na celu konsolidację i rozwój poszczególnych segmentów tematycznych w ramach swojej struktury.
Na ispo winter 07 po raz pierwszy taki projekt obejmie jednocześnie trzy segmenty: skiing_ispo, backcountry i outdoor_ispo. To największe jak dotąd na ispo wydarzenie skupiające przedstawicieli przemysłu trzech dużych branż odbędzie się pod hasłem snow, ice & rock summit.
W hali C2 na powierzchni 570 m² organizowane będą spotkania i dyskusje dotyczące aktualnych trendów i tendencji, a oprócz tego na czas trwania targów przewidziany jest interesujący program dodatkowy. Partnerami medialnymi imprezy będą Berg und Steigen oraz SkiPresse. W celu promocji wydarzenia i późniejszej relacji z jego przebiegu ispo wykorzysta również własne kanały przesyłu informacji (newsletter, katalog, event planner, ispo tv, etc.).
Spośród wielu zaplanowanych dyskusji z pewnością największym zainteresowaniem cieszyć się będą tematy związane z rozwojem nowoczesnej techniki, rolą innowacji i możliwościami wdrożenia zaawansowanych technologii w sprzęcie i odzieży outdoorowej ("innowacje w sportach outdoorowych", "wearable technologies", "na styku mody i technologii"). Oprócz zaplanowanych w programie imprezy spotkań i dyskusji będzie oczywiście wiele okazji do rozmów w mniej formalnej atmosferze, a wydarzenie uświetnią swoją obecnością wielkie osobowości świata sportu (o swoich doświadczeniach opowiadać będzie m.in. Davo Karnicar - alpinista i narciarz wysokogórski, mający na swoim koncie przeszło 1200 zjazdów, z których najsłynniejszym dokonaniem był pierwszy w historii pełny zjazd ze szczytu Mt. Everest jesienią 2000 roku).
Producentom i firmom zajmującym się prowadzeniem sprzedaży, które będą zainteresowane współpracą z targami w ramach snow, ice & rock summit 2007 ispo oferuje atrakcyjne pakiety prasowe. Szerszych informacji udziela Steilpass Agency (info@steilpass.com).
Opracowanie: www.skionline.pl
|