W ślad za udaną premierą projektu SkiLift na ostatnich zimowych targach w Monachium, ispo pragnie powtórzyć tę inicjatywę w trakcie ispo winter 07. Już po raz drugi młode, obiecujące firmy produkujące sprzęt narciarski będą miały możliwość zaprezentować swoje projekty przed szeroką publicznością targów.
Platforma SkiLift powstała rok temu właśnie po to, by wspierać nowe, świeże pomysły i pomagać ich twórcom w zaistnieniu na międzynarodowym branżowym rynku. Inicjatywy takie jak SkiLift są bardzo potrzebne i doskonale się sprawdzają. Greenhouse - projekt bardzo podobny, tyle że w segmencie outdoor ispo - zdążył już stać się immanentną częścią targów.
W ramach projektu SkiLift młodzi przedsiębiorcy liczyć mogą nie tylko na własne stoisko na terenie hali wystawienniczej C4, ale również - dzięki kanałom informacyjnym, jakim dysponuje ispo - na nawiązanie kontaktów handlowych, a zarazem wzrost rozpoznawalności swej marki.
Swój udział w projekcie SkiLift na ispo winter 07 zgłosiły już m.in. takie firmy jak: Rojo (Australia), Pure Skis (Niemcy), Herrers (Chiny), H-Sport i Skirider. Zgłoszenia można nadsyłać jeszcze do 27 listopada 2006.
skionline.pl
|