Nowa szata graficzna. Zaprojektowana w konsultacji z teamem freeride'owym AFT. Usunięto płytę Chassis, by zmniejszyć wagę i zwiększyć skrętność. Zmieniliśmy również górną powłokę Texalium na delikatniejszy materiał, tak by śnieg czuć jeszcze lepiej. W zeszłym sezonie mieliśmy Big D. Ten rok to nowa seria nart i nowa jakość jazdy.
Użytkownicy: Zwolennicy jazdy w trudnych, off-pistowych warunkach, głębokim śniegu i puchu.
Konstrukcja BETA 4 – najmniejszy szczegół zarówno wewnętrzny jak i zewnętrzny zaprojektowano z największą dla osiągnięcia najlepszych właściwości. WEWNĄTRZ
0) POWER CHANNELS Optymalne umieszczenie POWER CHANNELS. - Bliżej krawędzi narty = niezawodne trzymanie krawędzi
1) PROFIL BETA Nowy, bardziej ukształtowany profil wkoło Power Channels. - Większa stabilność = więcej mocy
NA ZEWNĄTRZ - CHASSIS Element wiązania nazwany chassis przekazuje moc z narty na śnieg.
2) OŚ STEROWANIA Centrum sterowania zawarte jest w profilu Beta. - Przekaz mocy na profil bez utraty energii. - Bezpośrednia transmisja sterowania w podłużnej osi narty. = precyzyjne skręty i doskonałe krawędziowanie.
3) MOSTEK - BRIDGE Połączenie osi sterowania z Power Channels. - FULLFLEX – niezakłócony przekaz mocy przy skrętach. = najwyższa technologia wykonania