Standartowo wyposażone w płytę Booster o grubości 25 mm, dzięki czemu natychmiast reagują na najmniejszy nawet impuls narciarza. Pomimo krótkich rozmiarów, charakterystycznych przy nartach fun karwingowych doskonale trzymają się podłoża, nawet podczas ekstremalnych skrętów na dużej prędkości. Efekt ten uzyskany został poprzez użycie powłok AirCarbon i Titanium, a także asymetrycznej budowy z przesunięciem promieni taliowania z lewej i prawej strony nart. Narty te zbudowane zostały w technologii próżniowej Power Vacuum, dzięki czemu posiadają zdecydowanie wyższą odporność i wytrzymałość od nart wykonanych w technologii tradycyjnej. Rdzeń nart wykonany jest ze specjalnie spreparowanego drewna wysokiej jakości.
Użytkownicy: Doskonałe narzędzie fun karwingowe. Jedne z najwyżej ocenianych przez testerów i zawodników nart z tej grupy.
Wysoko modułowane włókno węglowe. Technologia produkcji opracowana została przez firmę Fischer Advanced Composite Components zajmującą się produkcją i projektowaniem nowych materiałów i części na potrzeby lotnictwa.
Materiał ten stosowany jest wyłącznie w sprzęcie marki Fischer, co czyni je wyjątkowymi. AirCarbon cechuje się bardzo dobrym współczynnikiem tłumienia drgań, dużą elastycznością, wytrzymałością kinetyczną oraz ekstremalnie niską masą. W nartach stosowany jako zewnętrzny płaszcz wzmacniający nośny przenoszący siły narciarza bezpośrednio do krawędzi.
Air Carbon Titanium
Materiał używany w inżynierii lotniczej stosowany w wysokiej klasy nartach FISCHER AirCarbonTi podwyższa twardość pozbawioną drgań, redukuje wagę i doskonale przekazuje energię. Wyłącznie Fischer używa AirCarbon materiał stworzony przez FACC (Fischer Advanced Composite Components) Titanium (Titanium / Aluminum) zapewnia stabilność przy dużych prędkościach.
Power Vacuum
Homogeniczna i całkowicie pozbawiona drgań produkcja wykorzystuje najnowsze materiały jak: Titanium, Aircarbon, Włókno szklane oraz rdzenie drewniane bardzo wysokiej jakości dla uzyskania doskonałych parametrów sprzętu.
Narty o konstrukcji Power Vacuum posiadają warstwę laminatu przenoszącego obciążenie tuż pod szatą graficzną, dzięki czemu przenoszą one energię dokładnie i wprost do właściwej krawędzi.