Nagroda Global Strategy Award dla Bosco | 2005.06.28 |
Nagrodę Global Strategy Award przyznano po raz pierwszy w tym roku. Jury postanowiło uhonorować debiutującego na rynku producenta odzieży sportowej Bosco. Sukces tym większy, że to pierwszy udział rosyjskiej firmy w konkursie. Konsekwentna i skuteczna strategia marketingowa Bosco w pełni zasłużyła na prestiżową nagrodę.
Rosyjska marka pierwszy raz stała się widoczna w 2004 roku, kiedy w ubraniach z logo Bosco wystąpili rosyjscy sportowcy na Olimpiadzie w Atenach. Wyjątkowo udana stylistyka i design oparty na połączeniu rosyjskich elementów ludowych z funkcjonalnymi rozwiązaniami odzieży sportowej i czerwono - biało - niebieską kolorystyką nawiązuje do barw narodowych. Danielle Sellwood z WGSN w Londynie tak komentuje: "Byłem pod wrażeniem widząc rosyjskich sportowców w Atenach. Zamiast tak często wykorzystywanych we wzorach charakterystycznych trójkolorowych pasków, Bosco zastosowało elementy stylistyczne wywodzące się z rosyjskiej tradycji ludowej. Rosyjskie kostiumy olimpijskie zdecydowanie wyróżniały się na tle innych reprezentacji i przyciągały uwagę wielu znawców mody sportowej."
www.boscosport.ru
skionline.pl
| powrót
Aktualne wiadomości w twojej poczcie!
|
Relacja
|