Modne i wygodne, czyli nowe rolki K 2 | 2005.07.05 |
| fot. J.Ciszak/skionline.pl |
|
Markus Voss, Sales Manager K 2 odpowiedzialny za sprzedaż rolek tak komentuje udział w ispo: "Staramy się, aby poprzez obecność na ispo nawiązać nowe i utrwalić dotychczasowe kontakty z naszymi partnerami handlowymi. Patrzymy daleko w przyszłość i zależy nam na utrzymaniu pozycji światowego lidera wśród producentów rolek. Nasza obecność w Monachium to nie tylko kwestia prestiżu. Przede wszystkim zależy nam na wprowadzeniu na rynek nowych trendów, zanim zrobi to konkurencja ."
Nowe modele to połączenie cech sportowych, mody i stylu. Wyjątkowo dużo pracy poświęcono na rozwój i udoskonalenie pod względem jakości i wyglądu kolekcji rolek damskich. "W przyszłości chcemy skupić się również na konkurencjach nordyckich i przedstawić ofertę produktów w nieco niższych cenach, dostępnych dla szerokiej grupy aktywnych osób. Zależy nam na popularyzacji Nordic Blading (jazda na rolkach z kijkami) latem i zimą. Spodziewamy się naprawdę dużego zamówienia na sezon 2006, które pozwoli nam zdystansować konkurencję i utrzymać pozycję lidera. Szczególnie zależy nam na rynku europejskim", komentuje Voss.
|
fot. J.Ciszak/skionline.pl |
| W kolekcjach damskich bardzo widoczny jest nasz nowy koncept: "Idealne dopasowanie sprzętu pod względem wzornictwa i kształtu do potrzeb kobiet. W realizacji nowego pomysłu chcieliśmy jasno wskazać na zależności między modą, a sportem, dlatego do współpracy zaprosiliśmy wiodących niemieckich projektantów mody damskiej: Jette Joop i Anni Friesinger.
skionline.pl
Rolki kolekcja 2005
| powrót
Aktualne wiadomości w twojej poczcie!
|
Relacja
|