| fot. J.Ciszak/skionline.pl |
|
Harald Maurer, Dyrektor Pionu Biznesowego Rakiety i Licencje, Fischer GmbH
"W tym roku, koncept lokalizacji stoisk tenisowych w halach jest nieco inny, dzięki czemu handlowcy mają jeszcze lepsze warunki, by zapoznać się z całą ofertą. Nowy układ z pewnością jest bardzo korzystny dla wystawców w hali B1. Nie rozwiązuje to jednak głównego problemu, którym jest brak zainteresowania tenisem wśród sportowców w Niemczech i Austrii.
Rozwój tej dyscypliny powinien przebiegać równolegle: na poziomie międzynarodowym i lokalnym. Nie należy jednak łączyć wspomnianych koncepcji w jeden program. W wielu krajach, szczególnie w Azji, dość wyraźnie wzrasta sprzedaż rakiet. W Stanach i w wielu krajach europejskich firmy rywalizują na coraz ciaśniejszym rynku, który nie rokuje zbyt optymistycznie na najbliższe lata. Szacuje się, że sprzedaż rakiet tenisowych w Niemczech oscyluje w okolicach 250 tys. sztuk rocznie. Rośnie również popularność sprzedaży wysyłkowej specjalistycznego sprzętu tenisowego, co jest wynikiem zdecydowanego zawężenia oferty dostępnej w regularnych sklepach sportowych.
|
fot.J.Ciszak/skionline.pl |
| Na ispo prezentujemy nową rakietę, która zwiększa prędkość lotu piłki. W zależności od tego, z jaką siłą piłka zostanie uderzona, prędkość jej poruszania może wzrosnąć nawet o 20%. Technologię nazwaliśmy Magnetic Seed. W momencie styku piłki z naciągiem rakiety, jej boki odkształcają się w naturalny sposób na i do wewnątrz. Dzięki zastosowaniu specjalnych magnesów, rakieta szybciej powraca do pierwotnego kształtu, co sprawia, że piłka odbija się od naciągu ze zdecydowanie większą siłą."
skionline.pl
|