i.XRC by Head’a uplasowała się na 8. miejscu ex aequo z Dynastarem. Jego szczególnie mocne strony to jazda w długim skręcie, płynność jazdy i łatwość prowadzenia. „Gwarancja doskonałej zabawy na śniegu”, komentuje polski dziennikarz Paweł Wroński.
Narty z nowej grupy Agressive Allmountain, łączące zalety nart skicrossowych i allroundowych, przeznaczone dla bardzo dobrych i dobrych narciarzy do jazdy na trasach i poza trasami.
Technologie: HEAD Intelligence, HEAD Liquidmetal, konstrukcja sportowa typu sandwich, wielowarstwowy drewniany rdzeń, najwyższej jakości grafitowy ślizg typu UHMC o strukturze sportowej, polerowane chromo-wanadowe krawędzie typu ESF, zintegrowana płyta Tyrolia SUPER RAILFLEX 6. Zalecane wiązania: Tyrolia RFD 12.
Elektronika z rozpędem wkracza w narciarski świat! Head zaproponował rozwiązanie hi-tech przetestowane na swoich rakietach tenisowych. Chodzi o włókna z materiału piezoelektycznego, przewodzące prąd, które reagują na energie kinetyczną, pochodzącą z ugięcia nart. Energia elektryczna trafia do chipa, znajdującego się w centralnej części narty. Chip 10 razy zwielokrotnia ładunek elektryczny i wysyła go z powrotem do włókien. Te reagują prostowaniem się. Efekt jest taki, że im mocniej naciskamy na krawędź tym mocniej narta "oddaje" - prostuje się i tym samym przyspiesza. Praca krawędzi jest harmonijnie rozłożona na całej długości narty i idealnie przylega do stoku. Cały projekt otrzymał nazwą Head inteligence - electronic ski managment system.
Liquidmetal Technology
Liquidmetal to zupełnie nowy materiał, którego dotychczas nie stosowano do produkcji nart. Struktura molekularna Liquidmetal’u jest amorficzna i w przeciwieństwie do struktur krystalicznych nie ulega deformacji pod wpływem działających na nią sił.