Bardzo techniczny model wzorowany na modelach race’owych RC4 WC SC i RC. Curv DTX popisał się umiejętnością wycinania szerokich, stabilnych łuków, płynnością jazdy i perfekcyjnym przekazem siły. Ostatecznie narty uzyskały notę bardzo dobrą.
Parametry testowanej narty: - długość: 178 cm - promień: 16.0 m - taliowanie: 121-72-106
Ekstremalnie dynamiczne zachowanie tych nart w skręcie osiągnięto dzięki zastosowaniu technologii DiagotexTM, potrójnemu promieniowi skrętu oraz żółtemu, odblaskowemu ślizgowi WC Base. Wzocnione titanalem o grubości 0.8 mm stworzone są, aby wyciskać z nich maksimum!
Dzięki charakterowi narty jaki nadaje jej technologia Triple Radius możliwa jest większa kontrola i lepsze przenoszenie sił w każdym skręcie - zaczynając od prawidłowej inicjacji skrętu, poprzez fazę precyzyjnego ślizgu na krawędzi, aż do ostatecznego przyspieszenia w końcowym etapie skrętu.
DIAGOTEX Tm jest innowacyjną karbonową warstwą zapewniającą najwyższą sztywność poprzeczną. DIAGOTEX TM pomaga przeciwdziałać siłom odśrodkowym podczas bardzo szybkich skrętów, abyś mógł perfekcyjnie je pokonać. Po prostu maksimum mocy i stabilności w skrętach!
Długość i wysokość rockera: 200/1-2 Dedykowane wiązanie: T20216 Płyta: RACETRACK Konstrukcja / Technologie: SW-Sidewall, Titanium 0.8
Krawędzie i ślizgi podlegają obróbce na doskonałych maszynach, na których przygotowuje się również sprzęt dla zawodników Pucharu Świata. Fischer dysponuje jedną z najnowocześniejszych linii produkcyjnych na świecie.
Air Carbon Ti
Niezwykle lekki i wytrzymały materiał będący połączeniem węglanu (Air Carbon) i tytanu. Gwarantuje doskonałą jakość jazdy i lepszą kontrolę nart
Sintered Bases
Spiekany ślizg zapewnia lepszą chłonność smarów i żywotność konstrukcji.
Racetrack
Oparte na zasadzie Flowflex (specjalne połączenie wiązania z nartą, na odcinku pod butem pozwalające na swobodne wygięcie narty, dzięki czemu nie traci ona kontaktu ze śniegiem i zachowuje idealny tor jazdy) ale o 30% lżejsze. Rozwiązanie zintegrowane już na etapie projektowania poprzez wykorzystanie technologii inmould (technologii wtrysku).