Pomimo, że Atomic nie stanął w tym roku na podium, zebrał całkiem dobre noty. Redster Doubledeck polecamy dynamicznie jeżdżącym narciarzom poszukującym zwinnych, błyskawicznie zmieniających krawędź nart. Deski, które z pewnością Was nie rozczarują.
Atomic Redster Doubledeck SL jest skrętnym, topowym modelem przeznaczonym dla narciarzy preferujących szybką zmianę krawędzi i duże prędkości. Model ten łączy w sobie dwie warstwy tworzące jedną, unikalną nartę, którą cechuje optymalna sztywność. Innowacyjne rozwiązanie w postaci zastosowania stref sztywności przyspiesza zmianę krawędzi, wzmacniając siłę odbicia przy wyjściu ze skrętu. Wkładki Shockilla, wbudowane pomiędzy dwie warstwy narty, tłumią drgania i czynią jazdę jeszcze płynniejszą. Zastosowanie elementów Power Transmission Bridges - punktów łączących górne i dolne warstwy narty, zapewnia bezpośrednie przeniesienie siły narciarza na nartę oraz pewne trzymanie krawędzi w skręcie. To wszystko sprawia, że jeżdżenie na narcie Redster Doubledeck SL staje się wyjątkowo precyzyjne oraz łatwe.
CECHY
KONSTRUKCJA DOUBLEDECK RDZEŃ WOODCORE NA CAŁEJ DŁUGOŚCI SWOBODNIE PRZEMIESZCZAJĄCY SIĘ CONTROLDECK GUMOWE ELASTOMERY
Parametry techniczne:
Technologie:
Długość: 155/160/165/170 Promień: 12 m / 170 Taliowanie: 123-67-107.5
Elastyczność i promień skrętu to dwa główne parametry określające właściwości nart. Dzięki najnowszej technologii D2 Doubledeck opracowanej przez firmę Atomic "wszechstronność" to cecha, która nabrała zupełnie nowego znaczenia. Otóż w modelach z D2 Doubledeck Technology zastosowano dwa oddzielne elementy, stanowiące górną i dolną warstwę nart. Zadaniem części dolnej (Adapter Deck), porównywanej do zawieszenia w samochodzie z napędem na 4 koła, jest dostosowanie do warunków śniegowych na trasie, podczas gdy zadaniem części górnej (Control Deck) jest kontrola toru jazdy i właściwe wykorzystanie umiejętności narciarza. Wspomniane dwa elementy połączone są w taki sposób, aby nie "przeszkadzać" w swobodnym wyginaniu narty, oraz nie powodować wibracji w trakcie jazdy.