3. miejsce i brązowy medal dla Atomic Redster Doubldeck GS. Narty, z którymi zaprzyjaźnili się testujący przyznając im najwyższe noty. Zasłużona doskonała ocena ogólna i nasza pełna rekomendacja.
Atomic Redster Doubledeck GS jest najnowszą generacją nart zbudowanych z użyciem innowacyjnej technologii Doubledeck. Łączy ona w sobie dynamiczne zachowanie przy dużych prędkościach oraz jeszcze większą skrętność podczas wolniejszej jazdy. Narta jest idealnym rozwiązaniem dla narciarzy chcących wykorzystać unikalną technologię opracowaną dla Pucharu Świata. Swój niepowtarzalny charakter Redster zawdzięcza specjalnemu połączeniu górnej i dolnej warstwy narty. Dzięki temu jeszcze łatwiej można wycinać skręty, jednocześnie nie tracąc nic z trzymania krawędzi i ogólnych osiągów. Nowością są także wkładki Shockilla umieszczone pomiędzy górną i dolną warstwą narty, które mają tłumić wibrację i zapewniać płynną jazdę nawet przy dużych prędkościach. Użyte w konstrukcji Power Transmission Bridges zapewniają perfekcyjne przekazywanie energii na krawędzie. Jazda na nartach Redster Doubledeck GS jest jeszcze bardziej precyzyjna, przez co staje się bezwysiłkowa i łatwa.
CECHY:
KONSTRUKCJA DOUBLEDECK RDZEŃ WOODCORE NA CAŁEJ DŁUGOŚCI SWOBODNIE PRZEMIESZCZAJĄCY SIĘ CONTROLDECK GUMOWE ELASTOMERY
Parametry techniczne:
Technologie:
Długość: 164/169/174/179/184 Promień: 18 m / 179 Taliowanie: 114.5-70-90
Elastyczność i promień skrętu to dwa główne parametry określające właściwości nart. Dzięki najnowszej technologii D2 Doubledeck opracowanej przez firmę Atomic "wszechstronność" to cecha, która nabrała zupełnie nowego znaczenia. Otóż w modelach z D2 Doubledeck Technology zastosowano dwa oddzielne elementy, stanowiące górną i dolną warstwę nart. Zadaniem części dolnej (Adapter Deck), porównywanej do zawieszenia w samochodzie z napędem na 4 koła, jest dostosowanie do warunków śniegowych na trasie, podczas gdy zadaniem części górnej (Control Deck) jest kontrola toru jazdy i właściwe wykorzystanie umiejętności narciarza. Wspomniane dwa elementy połączone są w taki sposób, aby nie "przeszkadzać" w swobodnym wyginaniu narty, oraz nie powodować wibracji w trakcie jazdy.