System Elektronicznego Zarządzania Wiązaniem (EBM): ciekłokrystaliczny wyświetlacz LCD, kontrola nacisku przedniego, kontrola stanu baterii, wysoka częstotliwość transmisji danych, kontrola sprawności wiązania, kontrola zapięte / otwarte, automatyczny zapis danych.
Ewolucyjny system Fullflex Twin jest oparty na jednej, centralnej śrubie montażowej, oraz dwóch ruchomych - przedniej i tylnej częściach wiązania. Efekt? - swobodne połączenie buta z nartą - lepszy docisk krawędzi i precyzyjna kontrola toru jazdy - równomierny rozkład sił wpływający na idealną pracę krawędzi na całej długości - większe bezpieczeństwo ze względu na przesunięcie środka ciężkości w przód i precyzyjny system wypięcia – nawet w przypadku jazdy na miękkich, elastycznych nartach.
http://www.skionline.pl|t|skionline.pl
Personal Positioning
Dwupozycyjny system regulacji ustawienia środka buta względem narty, umożliwiający dostosowanie pozycji wiązań do preferowanego stylu jazdy: - przesunięcie wiązania w przód - łatwa inicjacja skrętu - centralna, „neutralna” pozycja wiązań – kontrola i stabilność podczas jazdy
Movable AFD
Ruchoma płytka wmontowana w przednią część wiązania ułatwiająca wypięcie buta przy działaniu sił skrętnych: - prawidłowe wypięcie i utrzymanie centralnej pozycji buta - sprawność i funkcjonalność wiązania, nawet gdy spody butów są zabrudzone, lub ośnieżone.
http://www.skionline.pl|t|skionline.pl
EBM – Electronic Binding Management
Zadaniem komputerów pokładowych, w które wyposaża się dziś nowoczesne modele samochodów jest kontrola aktualnego stanu pojazdu i monitoring czasu między wymaganymi serwisami technicznymi. Stworzony przez Atomic’a Elektroniczny System Zarządzania Wiązaniem działa podobnie: w momencie wpięcia buta ocenia sprawność wiązania, eliminując tym samym ryzyko poniesienia kontuzji będących konsekwencją źle działających wiązań.