Snow Music Show | 2004.01.16 |
Dla młodych ludzi standardowa oferta turystyczna z reguły jest ekonomicznie nieosiągalna. Przygotowanie dla nich oferty narciarskiej w najlepszych pod względem sportowym warunkach i równocześnie niskich, promocyjnych cenach, jest niejednokrotnie jedyną możliwością wyjazdu.
Snow Music Show to impreza przygotowana dla około 500 uczestników. Program imprezy to swoiste połączenie radosnej, sportowej zabawy na nartach lub desce z wieczornymi prezentacjami muzycznymi, dyskotekami i konkursami.
Program sportowy obejmować będzie szkolenia narciarskie i snowboardowe, zabawy na śniegu, konkursy i zawody sportowe (gigant, snowboard, carving) oraz specjalne pokazy sportowe i testy nart Rossignol.
Program kulturalno-rozrywkowy to koncerty i prezentacje muzyczne, pojedynki DJ-ów, dyskoteki i degustacje kulinarne. Całe miasteczko nastawione będzie na odpowiednią obsługę młodego, polskiego turysty. W restauracjach, barach, sklepach sportowych, odzieżowych i spożywczych, w serwisach narciarskich i miejscach odnowy biologicznej przygotowane będą specjalne ceny i niespodzianki dla wszystkich uczestników imprezy.
Będzie to siedmiodniowe święto sportu i dobrej muzycznej zabawy. Pobyt zorganizowany jest w apartamentach (sześcio- lub czteroosobowych segmentach) lub w hotelach dwu- i trzygwiazdkowych (wyżywienie w opcji), oddalonych od stoku od 50 m do 3 km. W całym miasteczku będzie funkcjonował transport BFC na stoki oraz na miejsca imprez wieczornych.
Grupa docelowa:
Ze względu na cenę imprezy oraz charakter rozrywek, wyjazd przyciągnie młodych ludzi, głównie studentów oraz młodą kadrę menedżerską. Dobór artystów na część kulturalną imprezy odzwierciedla nowe trendy w muzyce, cieszące się powodzeniem wśród tej grupy ludzi. Ludzie z grupy docelowej czynnie uprawiają sporty zimowe, mają szerokie zainteresowania, chętnie uczestniczą w różnych propozycjach kulturalnych.
Pod względem ilościowym są to w większości mieszkańcy dużych i średnich miast (ze względu na lokalizację uczelni wyższych i miejsc pracy). Zakładamy, że będą to ludzie w wieku 19-30 lat, kształcący się w szkołach wyższych i niedawni absolwenci tych szkół, co daje nam grupę, również pod względem liczebnościowym, stanowiącą atrakcyjne zaplecze dla Patrona.
Dalej grupę docelową określamy następująco: studenci studiów dziennych, znajdujący się na utrzymaniu rodziców oraz ci, którzy rozpoczęli już samodzielne zarobkowanie; w większości pracujący studenci studiów wieczorowych i zaocznych; młodzi absolwenci szkół wyższych, którzy z powodzeniem (również finansowym) rozpoczęli kariery zawodowe. Stanowią oni grupę o ambicjach trochę wyższych od przeciętnej, najbardziej otwartą na nowości i chętnie praktykującą nowe style życia. Oczywiście, określenie grupy docelowej nie jest jednoznaczne z tworzeniem wyłączności. Grupa docelowa ma przede wszystkim znaczenie strategiczne i do takich celów zdefiniowano ją również w niniejszym dokumencie.
| powrót
Aktualne wiadomości w twojej poczcie!
|
Relacja
|