Szybkość, zwinność i pewność jazdy krótkimi skrętami -WCR i.SL RD to najwyższy Szybkość, zwinność i pewność jazdy krótkimi skrętami -WCR i.SL RD to najwyższy slalomowy model dla uzależnionych od szybkości zawodowców. Narty posiadają niezwykle reaktywną konstrukcję camber przekładającą się na wspaniałą dynamikę, lekkość i przyspieszenie. Drewniany rdzeń Worldcup o konstrukcji Sandwich odpowiada z kolei za lepszą kontrolę (zasługa warstwy Titanalu), doskonałą równowagę, moc i łatwość sterowania (zalety Graphene). Model WCR i.SL RD jest też wyposażony w inteligentną technologię KERS, która odpowiada za fantastyczną dynamikę i stabilność, przekładające się na wysoką płynność jazdy. Pokochasz go.
Szybkość: Bardzo szybko Teren: On Piste
Początkujący
Ekspert
Na trasy
Poza trasy
Parametry techniczne
Technologie
Długość: 156, 158, 165, 168 Promień: 12.4 m / 156 cm Taliowanie: 114-66-100
Intelligence Technology, KERS, RD Racing Top Sheet, Rebel Camber, Race Structured High Speed UHM C Base, Graphene Worldcup Sandwich Construction, Infra-Red Base Waxing
Elektronika z rozpędem wkracza w narciarski świat! Head zaproponował rozwiązanie hi-tech przetestowane na swoich rakietach tenisowych. Chodzi o włókna z materiału piezoelektycznego, przewodzące prąd, które reagują na energie kinetyczną, pochodzącą z ugięcia nart. Energia elektryczna trafia do chipa, znajdującego się w centralnej części narty. Chip 10 razy zwielokrotnia ładunek elektryczny i wysyła go z powrotem do włókien. Te reagują prostowaniem się. Efekt jest taki, że im mocniej naciskamy na krawędź tym mocniej narta "oddaje" - prostuje się i tym samym przyspiesza. Praca krawędzi jest harmonijnie rozłożona na całej długości narty i idealnie przylega do stoku. Cały projekt otrzymał nazwą Head inteligence - electronic ski managment system.
KERS
Technologia KERS działa jak turbosprężarka. Dostarcza dodatkowej mocy i przyspieszenia poprzez usztywnienie tylnej części narty podczas wyjścia ze skrętu. Efekt: doładowanie katapultujące narciarza w następny skręt. Dokładnie tak samo kierowcy Formuły 1 wciskają przycisk uzyskując w ten sposób dodatkową prędkość. Technologia HEAD KERS jest elektronicznym, w pełni zintegrowanym i automatycznym systemem.