Supergigant to alpejska dyscyplina wymagająca od zawodników i ich sprzętu szybkości, mocy, zwinności i dynamiki. Aby sprostać tym potrzebom, stworzyliśmy model WCR i.SG RD. To superszybkie zawodnicze narty o wysokiej przyczepności i świetnym przyspieszeniu - będących zasługą konstrukcji camber - oraz udoskonalonej reaktywności i świetnej równowadze, czyli cechach, które gwarantuje drewniany rdzeń Worldcup wyposażony w super lekki i super wytrzymały Titanal oraz Graphene, materiał o iście magicznych właściwościach. Jeśli do takiego zestawu rozwiązań dodamy najszybszy ślizg w historii, otrzymamy odpowiednik samurajskiego miecza dla narciarzy - maszyny gotowe do cięcia w najtwardszym śniegu drogi do zwycięstwa.
Szybkość: Bardzo szybko Teren: On Piste
Początkujący
Ekspert
Na trasy
Poza trasy
Parametry techniczne
Technologie
Długość: 202, 207, 213 Promień: 47.0 m / 213 cm Taliowanie: 96-66-80
Intelligence Technology, KERS, RD Racing Top Sheet, Rebel Camber, Race Structured High Speed UHM C Base, Graphene Worldcup Sandwich Construction, Infra-Red Base Waxing
Elektronika z rozpędem wkracza w narciarski świat! Head zaproponował rozwiązanie hi-tech przetestowane na swoich rakietach tenisowych. Chodzi o włókna z materiału piezoelektycznego, przewodzące prąd, które reagują na energie kinetyczną, pochodzącą z ugięcia nart. Energia elektryczna trafia do chipa, znajdującego się w centralnej części narty. Chip 10 razy zwielokrotnia ładunek elektryczny i wysyła go z powrotem do włókien. Te reagują prostowaniem się. Efekt jest taki, że im mocniej naciskamy na krawędź tym mocniej narta "oddaje" - prostuje się i tym samym przyspiesza. Praca krawędzi jest harmonijnie rozłożona na całej długości narty i idealnie przylega do stoku. Cały projekt otrzymał nazwą Head inteligence - electronic ski managment system.
KERS
Technologia KERS działa jak turbosprężarka. Dostarcza dodatkowej mocy i przyspieszenia poprzez usztywnienie tylnej części narty podczas wyjścia ze skrętu. Efekt: doładowanie katapultujące narciarza w następny skręt. Dokładnie tak samo kierowcy Formuły 1 wciskają przycisk uzyskując w ten sposób dodatkową prędkość. Technologia HEAD KERS jest elektronicznym, w pełni zintegrowanym i automatycznym systemem.