skionline.pl sprzęt narty 17/18 Voelkl wyślij link znajomemu dodaj komentarz
poprzedninarty Voelkl 17/18 - lista modelinastępny

Voelkl RACETIGER GS PRO

OcenaOcenaOcenaOcenaOcenaOcena Oceń
narty Voelkl RACETIGER GS PRO
NEW Nowość 2017/18! Najwyższy model sportowej gigantki do amatorskiej jazdy. Same deski są takie same jak w modelu Racetiger GS (Speedwall 2.0, Tip Rocker, ślizg P-Tex 4500, titanal, tłumik UVO). Ale do tych nart Völkl zamontował już fabrycznie zawodniczą płytę Marker World Cup, do której dokręcamy topowe, zawodnicze wiązania Marker Race X-Cell. Druga różnica to sportowy tunning krawędzi. Wersja GS PRO ma fabryczne wykończenie krawędzi, takie jak w zawodniczych nartach Völkl - podniesienie 0,8° od spodu i 87,6° kąt boczny. Zawodnicza płyta bardziej dosztywania narty w strefie środkowej. Trudniej je docisnąć, ale jak już to zrobimy, narty oddają nam dużo więcej "powera". Bardziej sportowy tunnig kątów powoduje, że narty szybciej i przy mniejszym wychyleniu wchodzą na krawędź. Nie pozostaje nam nic innego, jak wpiąć się w wiązania i jechać na gigant!

WIĄZANIA: Marker X-cell 12, Marker X-cell 16, Marker X-cell 18
ŚLIZG: P-Tex 4500
Początkujący
Zawodnik
Na trasy
Poza trasy
Tip Rocker
Tip Rocker
Parametry techniczneTechnologie
Długość: 175/180/185
Promień: 20.3m/185
Taliowanie: 116-70-98
Powered by Titanium, UVO, Speedwall Multilayer Woodcore, Race Finish, Full Sidewall
porównaj zzobacz wszystkie
poprzedninarty Voelkl 17/18 - lista modelinastępny

Powered by Titanium


Dwie warstwy Titanalu w rdzeniu narty. Dodaje narcie stabilność, sztywność oraz zwiększa możliwości tłumienia drgań, zwłaszcza przy dużych prędkościach.

UVO


Wibracje powstają, gdy narta wchodzi w interakcję z nierównym terenem. Co zatem wyróżnia technologię U.V.O. na tle konkurencyjnych rozwiązań mających wyeliminować ten niepożądany efekt? Przede wszystkim, tradycyjne systemy tłumienia zmniejszają drgania jedynie w osi pionowej, natomiast unikalna technologia U.V.O. 360 º (Ultimata Vibration Object) minimalizuje wibracje we wszystkich kierunkach. Jak? Poprzez opóźnianie reakcji drgań. Redukcja pionowych drgań zapewnia większą stabilność podczas jazdy z dużą prędkością, podczas gdy redukcja wibracji poziomych gwarantuje mniejsze "kłapanie" na nierównej powierzchni. Co więcej, U.V.O. absorbuje drgania na długości całej narty, przez co trzymanie krawędzi jest bardziej efektywne.

więcej

Speedwall Multilayer Woodcore


W Speedwall Multilayer Woodcore boczne warstwy narty są z twardszego drewna, co w połączeniu z bardziej elastycznym, lżejszym drewnem zastosowanym wewnątrz rdzenia, zapewnia wiele zalet.
Część liściastego drewna przylegająca bezpośrednio do ścianki bocznej wpływa na większą transmisję mocy, poprawia przyczepność krawędzi i podtrzymuje krawędź zewnętrzną. Niska waga części drewna iglastego pośrodku nart przynosi większą zwinność, zwrotność i zmniejsza całkowitą wagę. Połączenie obu typów drewna biegnących przez całą długość narty przyczynia się do optymalnego rozkładu sztywności, zwiększając precyzję skrętu. Jest to pierwsza i jedyna technologia ścian bocznych i rdzenia, przeznaczona do agresywnej jazdy na nartach, kiedy to o zwycięstwie mogą zadecydować setne sekundy.

Szukaj sprzętu
Model:
Zobacz
Voelkl 16/17 - All Mountain
Voelkl 16/17 - All Mountain
Voelkl 16/17 - All Mountain
ZIMOWA aTRUCKcja powraca!
Voelkl freeski - zdjęcia action kolekcji 2015/16
Voelkl freeski - zdjęcia action kolekcji 2015/16
Voelkl freeski - zdjęcia action kolekcji 2015/16

zobacz więcej

Narty Voelkl 17/18
-
Racetiger
+
Code
+
RTM
+
Flair
+
BMT
+
VTA
+
Freeride
+
Freestyle
+
Junior
+ rozwiń wszystkie - zwiń wszystkie
Wybierz sezon
  • narty