Code L to szybkie ale jednocześnie bezpieczne narty dla doświadczonych narciarzy. Skuteczny tłumik UVO zapewnia absorpcję wstrząsów we wszystkich kierunkach, co gwarantuje maksymalną stabilność. Wydłużony profil Tip&Tail Rocker zapewnia stały kontakt krawędzi ze śniegiem i ułatwia manewrowanie. Unikalna konstrukcja drewnianego rdzenia Speedwall Multilayer Woodcore poprawia dynamikę i pozwala na doskonałe przekazywanie sił na krawędzie. Narty Völkl Code L są wyposażone w sportowe wiązanie rMotion 2.0 z funkcją Grip Walk, które zapewnia narciarzowi wysoki poziom bezpieczeństwa. Code L mają w sobie moc, dynamikę i stabilność. Stworzone do szybkiej jazdy, ale tylko wtedy kiedy sam chcesz przyspieszyć. Niezawodne w każdych warunkach, na każdym stromym stoku. Dają możliwość jazdy różnymi stylami i zmiennym promieniem skrętu. Wszechstronne narty!
WIĄZANIA: rMotion2 12 GW Code Green ŚLIZG: P-Tex 4500
Dwie warstwy Titanalu w rdzeniu narty. Dodaje narcie stabilność, sztywność oraz zwiększa możliwości tłumienia drgań, zwłaszcza przy dużych prędkościach.
UVO
Wibracje powstają, gdy narta wchodzi w interakcję z nierównym terenem. Co zatem wyróżnia technologię U.V.O. na tle konkurencyjnych rozwiązań mających wyeliminować ten niepożądany efekt? Przede wszystkim, tradycyjne systemy tłumienia zmniejszają drgania jedynie w osi pionowej, natomiast unikalna technologia U.V.O. 360 º (Ultimata Vibration Object) minimalizuje wibracje we wszystkich kierunkach. Jak? Poprzez opóźnianie reakcji drgań. Redukcja pionowych drgań zapewnia większą stabilność podczas jazdy z dużą prędkością, podczas gdy redukcja wibracji poziomych gwarantuje mniejsze "kłapanie" na nierównej powierzchni. Co więcej, U.V.O. absorbuje drgania na długości całej narty, przez co trzymanie krawędzi jest bardziej efektywne.
W Speedwall Multilayer Woodcore boczne warstwy narty są z twardszego drewna, co w połączeniu z bardziej elastycznym, lżejszym drewnem zastosowanym wewnątrz rdzenia, zapewnia wiele zalet. Część liściastego drewna przylegająca bezpośrednio do ścianki bocznej wpływa na większą transmisję mocy, poprawia przyczepność krawędzi i podtrzymuje krawędź zewnętrzną. Niska waga części drewna iglastego pośrodku nart przynosi większą zwinność, zwrotność i zmniejsza całkowitą wagę. Połączenie obu typów drewna biegnących przez całą długość narty przyczynia się do optymalnego rozkładu sztywności, zwiększając precyzję skrętu. Jest to pierwsza i jedyna technologia ścian bocznych i rdzenia, przeznaczona do agresywnej jazdy na nartach, kiedy to o zwycięstwie mogą zadecydować setne sekundy.