Ekstremalnie dynamiczne zachowanie tych nart w skręcie osiągnięto dzięki zastosowaniu technologii DiagotexTM, potrójnemu promieniowi skrętu oraz żółtemu, odblaskowemu ślizgowi WC Base. Wzocnione titanalem o grubości 0.8 mm stworzone są, aby wyciskać z nich maksimum!
DOSKONAŁ KONTROLA DZIĘKI TRIPLE RADIUS Dzięki charakterowi narty jaki nadaje jej technologia Triple Radius możliwa jest większa kontrola i lepsze przenoszenie sił w każdym skręcie - zaczynając od prawidłowej inicjacji skrętu, poprzez fazę precyzyjnego ślizgu na krawędzi, aż do ostatecznego przyspieszenia w końcowym etapie skrętu.
BRAK SZTYWNOŚCI POPRZECZNEJ TO WRÓG KONTROLI DIAGOTEX Tm jest innowacyjną karbonową warstwą zapewniającą najwyższą sztywność poprzeczną. DIAGOTEX TM pomaga przeciwdziałać siłom odśrodkowym podczas bardzo szybkich skrętów, abyś mógł perfekcyjnie je pokonać. Po prostu maksimum mocy i stabilności w skrętach!
Krawędzie i ślizgi podlegają obróbce na doskonałych maszynach, na których przygotowuje się również sprzęt dla zawodników Pucharu Świata. Fischer dysponuje jedną z najnowocześniejszych linii produkcyjnych na świecie.
Air Carbon Ti
Niezwykle lekki i wytrzymały materiał będący połączeniem węglanu (Air Carbon) i tytanu. Gwarantuje doskonałą jakość jazdy i lepszą kontrolę nart
Sintered Bases
Spiekany ślizg zapewnia lepszą chłonność smarów i żywotność konstrukcji.
On-Piste Rocker
Z On-Piste ROCKER Fischer do jazdy po przygotowanych stokach, narciarze mogą poczuć niesamowitą łatwość wchodzenia w zakręty bez obawy złapania krawędzi. Nowa geometria narty, bazująca na tradycyjnym kształcie Alpine, zapewnia bardziej harmonijny ruch podczas skrętu, który możesz poczuć. On-Piste ROCKER pozwala na doskonałe trzymanie krawędzi, nie wpływając przy tym na zmniejszanie osiągów i dynamiki: cała krawędź jest w śniegu, gdy jest to właśnie potrzebne, a harmonijny ruch podczas skrętu pozwala oszczędzać siły.
Oparte na zasadzie Flowflex (specjalne połączenie wiązania z nartą, na odcinku pod butem pozwalające na swobodne wygięcie narty, dzięki czemu nie traci ona kontaktu ze śniegiem i zachowuje idealny tor jazdy) ale o 30% lżejsze. Rozwiązanie zintegrowane już na etapie projektowania poprzez wykorzystanie technologii inmould (technologii wtrysku).