skionline.pl sprzęt narty 14/15 Voelkl wyślij link znajomemu dodaj komentarz
poprzedninarty Voelkl 14/15 - lista modelinastępny

Voelkl Racetiger Speedwall SL UVO

OcenaOcenaOcenaOcenaOcenaOcena Oceń
narty Voelkl Racetiger Speedwall SL UVO
Poziom zaawansowania: Ekspert
Teren: On-Piste
Waga pary nart: 3199 g @ 165 cm w/ binding, 2180 g @ 165 cm w/o binding
Rdzeń: Speedwall Multilayer Woodcore
Technologie: UVO, Power Construction, Powered by Titanium, Speedwall 2.0
Wiązania: rMotion2 16.0 D Race
Rocker: Tip Rocker

155 11.9 120_68_101
160 12.7 120_68_101
165 12.7 123_68_104
170 13.6 123_68_104
Początkujący
Ekspert
Na trasy
Poza trasy
Tip Rocker
Tip Rocker
Parametry techniczneTechnologie
Długość: 155/160/165/170
Promień: 12.7m /165
Taliowanie: 123-68-104
Powered by Titanium, UVO, Speedwall Multilayer Woodcore, Speedwall 2.0
porównaj zzobacz wszystkie
poprzedninarty Voelkl 14/15 - lista modelinastępny
Ocena:
doskonała
Punkty:
40.1
Snowstyle:
gold
Długi skręt 8.0
 
Krótki skręt 8.3
 
Trzymanie krawędzi 8.2
Stabilność 7.7
Łatwość prowadzenia 7.9

porównaj z innymi nartami

Powered by Titanium


Dwie warstwy Titanalu w rdzeniu narty. Dodaje narcie stabilność, sztywność oraz zwiększa możliwości tłumienia drgań, zwłaszcza przy dużych prędkościach.

UVO


Wibracje powstają, gdy narta wchodzi w interakcję z nierównym terenem. Co zatem wyróżnia technologię U.V.O. na tle konkurencyjnych rozwiązań mających wyeliminować ten niepożądany efekt? Przede wszystkim, tradycyjne systemy tłumienia zmniejszają drgania jedynie w osi pionowej, natomiast unikalna technologia U.V.O. 360 º (Ultimata Vibration Object) minimalizuje wibracje we wszystkich kierunkach. Jak? Poprzez opóźnianie reakcji drgań. Redukcja pionowych drgań zapewnia większą stabilność podczas jazdy z dużą prędkością, podczas gdy redukcja wibracji poziomych gwarantuje mniejsze "kłapanie" na nierównej powierzchni. Co więcej, U.V.O. absorbuje drgania na długości całej narty, przez co trzymanie krawędzi jest bardziej efektywne.

więcej

Speedwall Multilayer Woodcore


W Speedwall Multilayer Woodcore boczne warstwy narty są z twardszego drewna, co w połączeniu z bardziej elastycznym, lżejszym drewnem zastosowanym wewnątrz rdzenia, zapewnia wiele zalet.
Część liściastego drewna przylegająca bezpośrednio do ścianki bocznej wpływa na większą transmisję mocy, poprawia przyczepność krawędzi i podtrzymuje krawędź zewnętrzną. Niska waga części drewna iglastego pośrodku nart przynosi większą zwinność, zwrotność i zmniejsza całkowitą wagę. Połączenie obu typów drewna biegnących przez całą długość narty przyczynia się do optymalnego rozkładu sztywności, zwiększając precyzję skrętu. Jest to pierwsza i jedyna technologia ścian bocznych i rdzenia, przeznaczona do agresywnej jazdy na nartach, kiedy to o zwycięstwie mogą zadecydować setne sekundy.

Szukaj sprzętu
Model:
Zobacz
Voelkl 16/17 - All Mountain
Voelkl 16/17 - All Mountain
Voelkl 16/17 - All Mountain
ZIMOWA aTRUCKcja powraca!
Voelkl freeski - zdjęcia action kolekcji 2015/16
Voelkl freeski - zdjęcia action kolekcji 2015/16
Voelkl freeski - zdjęcia action kolekcji 2015/16

zobacz więcej

Narty Voelkl 14/15
+
V-Werks
+
Racing
-
Racetiger
+
Code
+
RTM
+
Essenza
+
Freeride
+
Park & Pipe
+
Touring
+
Junior
+ rozwiń wszystkie - zwiń wszystkie
Wybierz sezon
  • narty