skionline.pl sprzęt narty 14/15 Voelkl wyślij link znajomemu dodaj komentarz
poprzedninarty Voelkl 14/15 - lista modelinastępny

Voelkl Code Speedwall L UVO

OcenaOcenaOcenaOcenaOcenaOcena Oceń
narty Voelkl Code Speedwall L UVO
Poziom zaawansowania: Zaawansowany, Ekspert
Teren: On-Piste
Waga pary nart: 3419 g @ 178 cm w/ binding, 2400 g @ 178 cm w/o binding
Rdzeń: Speedwall Multilayer Woodcore
Technologie: Speed Tip, UVO, Speedwall 2.0, Powered by Titanium, Power Construction
Binding rMotion2 12.0 D Code green
Rocker: Tip&Tail Rocker

164 15.0 124_76_105
171 16.6 124_76_105
178 18.2 124_76_105
185 19.9 124_76_105
Początkujący
Ekspert
Na trasy
Poza trasy
Tip & Tail Rocker
Tip & Tail Rocker
Parametry techniczneTechnologie
Długość: 164/171/178/185
Promień: 18.2m /178
Taliowanie: 124-76-105
Powered by Titanium, Power Construction, UVO, Speedwall Multilayer Woodcore, Speedwall 2.0, Speed Tip
porównaj zzobacz wszystkie
poprzedninarty Voelkl 14/15 - lista modelinastępny

Powered by Titanium


Dwie warstwy Titanalu w rdzeniu narty. Dodaje narcie stabilność, sztywność oraz zwiększa możliwości tłumienia drgań, zwłaszcza przy dużych prędkościach.

Power Construction


Konstrukcja stworzona dla nart, które przenoszą największe obciążenia, na których jeździ się dynamicznie i agresywnie. Jest, tak zwana konstrukcja "sandwich",z pionowymi ścianami bocznymi, gdzie kolejne warstwy narty nakładane są jedna na drugą, a wiązania są bezpośrednio lub poprzez płytę montowane do narty. Zapewnia doskonałą stabilność i trzymanie krawędzi. Tak zbudowane są narty zawodników Pucharu Świata, narty sportowe Racetiger i Code Speedwall, narty z grupy Titanal Freeride.

UVO


Wibracje powstają, gdy narta wchodzi w interakcję z nierównym terenem. Co zatem wyróżnia technologię U.V.O. na tle konkurencyjnych rozwiązań mających wyeliminować ten niepożądany efekt? Przede wszystkim, tradycyjne systemy tłumienia zmniejszają drgania jedynie w osi pionowej, natomiast unikalna technologia U.V.O. 360 º (Ultimata Vibration Object) minimalizuje wibracje we wszystkich kierunkach. Jak? Poprzez opóźnianie reakcji drgań. Redukcja pionowych drgań zapewnia większą stabilność podczas jazdy z dużą prędkością, podczas gdy redukcja wibracji poziomych gwarantuje mniejsze "kłapanie" na nierównej powierzchni. Co więcej, U.V.O. absorbuje drgania na długości całej narty, przez co trzymanie krawędzi jest bardziej efektywne.

więcej

Speedwall Multilayer Woodcore


W Speedwall Multilayer Woodcore boczne warstwy narty są z twardszego drewna, co w połączeniu z bardziej elastycznym, lżejszym drewnem zastosowanym wewnątrz rdzenia, zapewnia wiele zalet.
Część liściastego drewna przylegająca bezpośrednio do ścianki bocznej wpływa na większą transmisję mocy, poprawia przyczepność krawędzi i podtrzymuje krawędź zewnętrzną. Niska waga części drewna iglastego pośrodku nart przynosi większą zwinność, zwrotność i zmniejsza całkowitą wagę. Połączenie obu typów drewna biegnących przez całą długość narty przyczynia się do optymalnego rozkładu sztywności, zwiększając precyzję skrętu. Jest to pierwsza i jedyna technologia ścian bocznych i rdzenia, przeznaczona do agresywnej jazdy na nartach, kiedy to o zwycięstwie mogą zadecydować setne sekundy.

Szukaj sprzętu
Model:
Zobacz
Voelkl 16/17 - All Mountain
Voelkl 16/17 - All Mountain
Voelkl 16/17 - All Mountain
ZIMOWA aTRUCKcja powraca!
Voelkl freeski - zdjęcia action kolekcji 2015/16
Voelkl freeski - zdjęcia action kolekcji 2015/16
Voelkl freeski - zdjęcia action kolekcji 2015/16

zobacz więcej

Narty Voelkl 14/15
+
V-Werks
+
Racing
+
Racetiger
-
Code
+
RTM
+
Essenza
+
Freeride
+
Park & Pipe
+
Touring
+
Junior
+ rozwiń wszystkie - zwiń wszystkie
Wybierz sezon
  • narty