Nasz ulubiony all-rounder: krótkie, dynamiczne skręty, lub długie carvingowe "zakrętasy". W zależności od preferencji, narta dopasuje się do indywidualnych wymagań.
Doskonałe przyspieszenie dzięki R-Tune. Idealna dla ambitnych "typów" szukających narty będącej połączeniem slalomowego i race'owego carvera.
Materiał używany w inżynierii lotniczej stosowany w wysokiej klasy nartach FISCHER AirCarbonTi podwyższa twardość pozbawioną drgań, redukuje wagę i doskonale przekazuje energię. Wyłącznie Fischer używa AirCarbon materiał stworzony przez FACC (Fischer Advanced Composite Components) Titanium (Titanium / Aluminum) zapewnia stabilność przy dużych prędkościach.
Power Vacuum
Homogeniczna i całkowicie pozbawiona drgań produkcja wykorzystuje najnowsze materiały jak: Titanium, Aircarbon, Włókno szklane oraz rdzenie drewniane bardzo wysokiej jakości dla uzyskania doskonałych parametrów sprzętu.
Narty o konstrukcji Power Vacuum posiadają warstwę laminatu przenoszącego obciążenie tuż pod szatą graficzną, dzięki czemu przenoszą one energię dokładnie i wprost do właściwej krawędzi.
Frequency Tuning (FT)
Ten proces harmonizacji właściwie pochodzi ze świata muzycznego. Fischer jest pierwszą firmą, która wprowadziła tą technologię do nart. Specjalnie skonstruowana siatka harmonizuje wibracje o wysokich częstotliwościach i zamienia je w energię doskonale rozprowadzaną na krawędzie nart.
A co na ten temat ma do powiedzenia jeden z najlepszych alpejczyków - Michael von Gruenigen: "To niewiarygodne - z Frequency Tuning jestem o wiele szybszy, narty prowadzą się bardzo płynnie, a każdy skręt powoduje jeszcze większe przyspieszenie. To naprawdę milowy krok naprzód w konstruowaniu nart, który pomógł mi w zdobyciu tytułu mistrza świata w St. Anton, czyli czegoś co chciałem zrobić od zawsze."
World Cup Tuning
Krawędzie i ślizgi podlegają obróbce na doskonałych maszynach, na których przygotowuje się również sprzęt dla zawodników Pucharu Świata. Fischer dysponuje jedną z najnowocześniejszych linii produkcyjnych na świecie.
Super Base
Innowacyjna technologia „wtłaczanych” spodów sprawia, że w różnych miejscach, poszczególne warstwy narty posiadają różną gęstość. W porównywaniu z tradycyjnym sposobem, w którym wykorzystywano mielony materiał, nowa technologia pozwala na osiągnięcie nieporównywalnie lepszych parametrów.