Targi ispo summer 04 stworzą zawczasu przedstawicielom handlu międzynarodowego możliwość przegląd całościowej oferty międzynarodowej branży artykułów sportowych oraz mody sportowej. Od niedzieli do wtorku, 4 - 6 lipca 2004 na powierzchni prawie 90.000 m2 na terenach targowych Neue Messe München stawi się prawie 1.100 wystawców, z tego ponad 70% wystawców z zagranicy, z 40 krajów świata i zaprezentuje swoją aktualną ofertę kolekcji mody sportowej, innowacyjnych produktów oraz nowych rozwiązań technicznych.
Po raz pierwszy światowe spotkanie biznesu sportowego odbędzie się w Monachium już po rozszerzeniu Unii Europejskiej, która liczy obecnie 25 państw i 450 milionów konsumentów. Rozszerzenie UE o kraje Europy Środkowo-Wschodniej otwiera przed całą międzynarodową branżą artykułów sportowych nowe rynki zbytu o znacznym potencjale. Z tego trzeba skorzystać na ispo. Centralne położenie Monachium zapewnia wszystkim uczestnikom rynkowym z tej branży optymalny dostęp do tych rynków i jest tym samym optymalną podstawą dla wykorzystania nowo powstałego potencjału rynkowego.
Funkcją ispo jest nie tylko prezentowanie trendów i innowacji. Targi są również kreatorem rynku, który aktywnie podejmuje pewne tematy i rozwija je. Aby kompetentnie wywiązać się z tego zadania, oferta tematyczna na ispo summer 04 została podzielona merytorycznie na indywidualne special communities i zostanie zrealizowana całościowo z kompetentnymi partnerami. Konkurs start-up i międzynarodowe nagrody, wspieranie młodych przedsiębiorców, programy dla kluczowych klientów, spotkania i fora, warsztaty i seminaria oraz imprezy sportowe będą uzupełnieniem prezentacji wystawców.
sportswear_ i beachwear_ispo z udziałem takich wystawców jak: Arena, Brugi, Campagnolo, Casa di Stella, Daniel Hechter, Joy Sportswear, Killtec, L-Fashion Group, Maier Sport, Medico, Mistral, Seafolly, Solar, Speedo, Sportalm i wieloma innymi jest zlokalizowana w hali A2. Motywem przewodnim jest dobry wygląd i funkcjonalność. W ramach Beachwear Fashion Show na wybiegu do pokazów mody zaprezentowane zostaną najnowsze kolekcje funkcjonalnej i modnej mody plażowej a w ramach Sportswear Fashion Show kolekcje mody sportowej na sezon letni 2005. Poza pokazami mody ważnych informacji o nowych trendach dostarczą także Colour Forum, organizowane przez Worth Global Style Network (WGSN), International Designer´s Exhibition of Active Sport (IDEAS) i Promostyl Trendbarometer.
board_ispo zgromadzi w hali A3 całe światowe spektrum kreatywnych marek, zarówno tych uznanych jak i tych młodych i niezależnych, m.in.: Addict, Alis, Alpine Stars, Billabong, Brunotti, Chiemsee, Control, Element, És, Flip, Gallaz, Globe, I-Path, Nikita, Oakley, O´Neill, Quiksilver, Roxy, Spy, The North, Vans, World Industries i Zipper. Na "board_ispo skate summit" spotkają się przedstawiciele handlu, przemysłu, sportowcy, producenci filmów video i media. Tematem dyskusji będą ostatnie nowości i trendy w skateboardingu. Projekt "seed bed" ściągnie już po raz trzeci do Monachium młode, ale już znane i innowacyjne marki z segmentu streetwear z całej międzynarodowej wspólnoty sportów deskowych. Wydarzenie to będzie interesującym źródłem informacji dla handlowców z branży, którzy pragną rozszerzyć własną ofertę handlową. Kontakt: Mick Wallace, mick@ispo.com, tel.: (+49 89) 949 20165.
Stworzone ubiegłego lata samodzielne community inline_ispo będzie zlokalizowane w hali A4. Takie firmy jak Fila Skates, Head, Hudora, K2, Nike Inline, Powerslide, Roces, Rollerblade, Rollerderby, Rossignol Skates, Salomon, Xero Wheels i wiele innych zaprezentują gościom z branży przegląd szlagierów handlowych przyszłości, które znajdą zastosowanie w zawodach, jeździe rekreacyjnej, jeździe przełajowej lub treningach wytrzymałościowych.
W hali A4 będzie również zlokalizowana textrends_ispo, special community dla poddostawców. Ponadto w tej hali odbędą się prezentacje laureatów konkursu "ispo BrandNew", który tego lata obchodzić będzie swój dziesiąty jubileusz. Do produktów nagrodzonych w tegorocznym konkursie należą przezroczysty składany kajak, kultowe buty sportowe z czasów NRD, seksowna moda kitesurfingowa dla pań, nowo opracowane boogieboards i power pogostick oraz wiele innych. Zwycięzcom kategorii konkursowej sportswear specjalnie przygotowany wybieg zapewni doskonałą możliwość prezentacji własnych kolekcji.
W hali B1 znajdzie się obok zrzeszeń handlowych racket_ispo z udziałem takich wystawców jak: AET, Champion, Chiodi, Cornilleau, Dunlop, Fischer, Gala, Gosen, Head, Isosport, Kirschbaum, Liski, MTS, Nassau, Pacific, Röbel & Fiedler, Sartor, Sponeta, Sport Creber, Sport Enebe, Sport System, Sunflex, Toa, Vega, Wilson und Yonex.
running_ispo zostało zlokalizowane wspólnie z football_ispo i takimi wystawcami jak: adidas, Asics, Champion, Concurve, Converse, Ecco, Jako, Kappa, Life Fitness, Löffler, Lotto, New Balance, Newline, Pearl Izumi, Polar, Pony, Reebok, Sigma, Tao, Thorlo, Tri.me oraz wieloma innymi w hali B2. Tutaj znajdzie się również boisko do speed soccer, na którym rozegrają mecz młodzi piłkarze z drużyn Bayern München i 1860 München.
"Runner´s World Action Point" w centrum hali przygotował fachowy program oraz wszelkie niezbędne informacje na temat sportów wytrzymałościowych. Po raz pierwszy międzynarodowe jury składające się z przedstawicieli międzynarodowego handlu specjalistycznego przyzna nagrody "Runner´s World ispo Award" w kategoriach: obuwie, ubiory, akcesoria i walking/nordic walking. Zgłoszenia do konkursu można nadsyłać: do redakcji Runner´s World, Heinrich-Vogl-Str. 22, 81479 Monachium Kontakt: Urs Weber, tel. (+49 89) 79191 59
Sport Scheck i ispo wspólnie z innymi renomowanymi partnerami zorganizują uroczystość z okazji finałowego meczu na Mistrzostwach Europy w Piłce Nożnej w Portugalii. W niedzielę,4 lipca hala A6 przemieni się zgodnie z hasłem "100% Leder" (pol. 100% skóry, nawiązanie do skóry z jakiej wykonywana jest piłka futbolowa) w spektakularną arenę piłki nożnej. Oczekuje się przybycia ok. 10.000 gości. Dalsze informacje pod adresem internetowym www.100prozentleder.de . Odwiedzający będą mogli obejrzeć mecz finałowy na ispo w ramach "ispo community night" na ogromnym ekranie, zlokalizowanym w atrium między halami.
running_ispo została zlokalizowana ze względu na zbliżoną ofertę w pobliżu outdoor_ispo w hali B3, gdzie swoją ofertę zaprezentują takie firmy jak: adidas eyewear, Buff, Camelbak, Columbia, Deproc, Dolomite, Exel, Fischer/Löffler, Fizan, Gabel, Gumotex, Helly Hansen, Hi-Tec, Kamik, Karhu, Komperdell, Leki, Lizard, Lowa, Meindl, Mephisto, Merrell, One Way, Ploner, Polartec, Profeet, Salomon, Sorry, Suunto, Swix, Tecnica, Trespass, Trezeta, W.L. Gore und Ziener. Tak jak ubiegłego lata w tej hali odbędzie się uroczyste wręczenie nagród ispo outdoor Award w kategoriach sprzęt, obuwie, tekstylia i akcesoria. Kontakt: Madelene Nilsson, nilsson@ispo.com, tel.: (+49 89) 949 20163.
ispo summer 04 zapewnia handlowcom całościowy przegląd produktów z segmentów running i outdoor. Te dwie special communities łączy ze sobą modny temat, będący jednym z głównych elementów ispo summer 04 - nordic fitness. Wspólnie z kompetentnymi partnerami ispo opracowały merytoryczny program, tworząc tym samym podstawę dla efektywnego transferu know-how. Przyczynią się do tego m.in. tory przeznaczone do testów (parcours), kursy nordic walking dla początkujących, Nordic Fitness Summit z specjalistycznymi prelekcjami, Nordic Walking Village w atrium, zawody "Nordic Challenge", w których udział wezmą ambasadorowie Narciarskich Mistrzostw Świata w dyscyplinach nordyckich; Evi Sachenbacher, Rene Sommerfeldt, Tobias Angerer, Peter Schlickenrieder, Ronnie Ackermann i Georg Späth, Kongres Nordic Walking Niemieckiego Związku Nordic Walking (niem. Deutscher Nordic Walking Verband, DNV).
Nowe kolekcje mody nordic fitness będą ważnym elementem pokazów Fast Forward Fashion Show. Kontakt: Tobias Gröber, groeber@ispo.com, tel.: (+49 89) 949 20155.
W hali B3 umieszczony został również fitness_ispo z następującymi wystawcami: Bänfer, Bio Matrix, Body Sculpture, Carl Lewis Fitness, Dittmann, Hammer Sports, Ironmaster, Kolckmann, Life Fitness, Life Gear, Sunteco, Supreme, Tonic, Valenti Sante i in. Hala B4 będzie w całości zajęta przez sourcing ispo - stoiska narodowe państw.
ispo summer 04 jest ponownie silnie zaangażowane w tworzenie sieci powiązań i kontaktów handlowych. W celu rozbudowy i dalszego umocnienia kontaktów z amerykańskimi handlowcami (po zorganizowaniu w ubiegłym roku Retailer-Tour dla amerykańskich handlowców z segmentu outdoor), tego lata ispo planuje nową Retailer-Tour dla handlowców z segmentów skate, surfing i footwear. Również w Europie, a szczególności w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, przygotowywany jest cały szereg programów dla handlowców. Handlowcy z branży będą mieli możliwość zdobycia na ispo summer 04 informacji o najnowszych produktach oraz wymiany doświadczeń z przedstawicielami handlu detalicznego. Będą mogli uczestniczyć w ciekawych seminariach i imprezach, co pomoże im zidentyfikować efekty synergii pomiędzy poszczególnymi dyscyplinami sportu i segmentami rynkowymi.
Podobnie jak w wypadku projektu dla kluczowych klientów na ispo summer 04 będzie kontynuowany będzie również projekt szkoleń. Wspólnie z partnerami z Gore Bike i New Balance ispo zorganizuje warsztaty i imprezy informacyjne dla młodych adeptów branży artykułów sportowych, dzięki czemu będą się oni mogli praktycznie przygotować do swoich przyszłych zadań.
ispovision, targi mody inspirowanej sportem będą zorganizowane w hali nr A1,a tym samym będą miały centralną lokalizację przy wejściu zachodnim na Nowe Tereny Targowe w Monachium . Poza segmentami yachting style i premium sportstyle po raz pierwszy pojawi się segment golf fashion, zintegrowany z częścią "Park Village" w Style City. Dzięki temu już w lipcu będzie można dokonać przeglądu rynku w tym segmencie mody. Zupełnie nowym punktem programu będzie spotkanie renomowanych gości - przedstawicieli przemysłu i handlu, pod nazwą European Sportstyle Summit, którzy będą dyskutować o rozwoju tego segmentu rynku. Koncepcja pokazów mody zostanie poszerzona o dodatkowe, codzienne pokazy mody w godzinach otwarcia targów, tak aby handlowcy pomimo napiętych terminów spotkań mieli również w trakcie dnia targowego możliwość znalezienia inspiracji dla swoich planów handlowych.
Zgodnie z tradycją Światowe Zrzeszenie Przemysłu Artykułów Sportowych (Weltverband der Sportartikelindustrie, WFSGI) zorganizuje z okazji targów ispo summer 04 Walne Zgromadzenie swoich członków w Monachium. Zgodnie z zasadą kadencyjności co trzy lata Zrzeszenie wybiera nowego prezesa. Obecny prezes Masato Mizuno przekaże w Monachium urząd swojemu europejskiemu następcy.
|