skionline.plsprzęt relacje Wyślij link znajomemu Wydrukuj Dodaj komentarz

ispo summer 2004

2004.06.16
Targi ispo summer 04 stworzą zawczasu przedstawicielom handlu międzynarodowego możliwość przegląd całościowej oferty międzynarodowej branży artykułów sportowych oraz mody sportowej. Od niedzieli do wtorku, 4 - 6 lipca 2004 na powierzchni prawie 90.000 m2 na terenach targowych Neue Messe München stawi się prawie 1.100 wystawców, z tego ponad 70% wystawców z zagranicy, z 40 krajów świata i zaprezentuje swoją aktualną ofertę kolekcji mody sportowej, innowacyjnych produktów oraz nowych rozwiązań technicznych.
Po raz pierwszy światowe spotkanie biznesu sportowego odbędzie się w Monachium już po rozszerzeniu Unii Europejskiej, która liczy obecnie 25 państw i 450 milionów konsumentów. Rozszerzenie UE o kraje Europy Środkowo-Wschodniej otwiera przed całą międzynarodową branżą artykułów sportowych nowe rynki zbytu o znacznym potencjale. Z tego trzeba skorzystać na ispo. Centralne położenie Monachium zapewnia wszystkim uczestnikom rynkowym z tej branży optymalny dostęp do tych rynków i jest tym samym optymalną podstawą dla wykorzystania nowo powstałego potencjału rynkowego.

Funkcją ispo jest nie tylko prezentowanie trendów i innowacji. Targi są również kreatorem rynku, który aktywnie podejmuje pewne tematy i rozwija je. Aby kompetentnie wywiązać się z tego zadania, oferta tematyczna na ispo summer 04 została podzielona merytorycznie na indywidualne special communities i zostanie zrealizowana całościowo z kompetentnymi partnerami. Konkurs start-up i międzynarodowe nagrody, wspieranie młodych przedsiębiorców, programy dla kluczowych klientów, spotkania i fora, warsztaty i seminaria oraz imprezy sportowe będą uzupełnieniem prezentacji wystawców.

sportswear_ i beachwear_ispo z udziałem takich wystawców jak: Arena, Brugi, Campagnolo, Casa di Stella, Daniel Hechter, Joy Sportswear, Killtec, L-Fashion Group, Maier Sport, Medico, Mistral, Seafolly, Solar, Speedo, Sportalm i wieloma innymi jest zlokalizowana w hali A2. Motywem przewodnim jest dobry wygląd i funkcjonalność. W ramach Beachwear Fashion Show na wybiegu do pokazów mody zaprezentowane zostaną najnowsze kolekcje funkcjonalnej i modnej mody plażowej a w ramach Sportswear Fashion Show kolekcje mody sportowej na sezon letni 2005. Poza pokazami mody ważnych informacji o nowych trendach dostarczą także Colour Forum, organizowane przez Worth Global Style Network (WGSN), International Designer´s Exhibition of Active Sport (IDEAS) i Promostyl Trendbarometer.

board_ispo zgromadzi w hali A3 całe światowe spektrum kreatywnych marek, zarówno tych uznanych jak i tych młodych i niezależnych, m.in.: Addict, Alis, Alpine Stars, Billabong, Brunotti, Chiemsee, Control, Element, És, Flip, Gallaz, Globe, I-Path, Nikita, Oakley, O´Neill, Quiksilver, Roxy, Spy, The North, Vans, World Industries i Zipper. Na "board_ispo skate summit" spotkają się przedstawiciele handlu, przemysłu, sportowcy, producenci filmów video i media. Tematem dyskusji będą ostatnie nowości i trendy w skateboardingu. Projekt "seed bed" ściągnie już po raz trzeci do Monachium młode, ale już znane i innowacyjne marki z segmentu streetwear z całej międzynarodowej wspólnoty sportów deskowych. Wydarzenie to będzie interesującym źródłem informacji dla handlowców z branży, którzy pragną rozszerzyć własną ofertę handlową.
Kontakt: Mick Wallace, mick@ispo.com, tel.: (+49 89) 949 20165.

Stworzone ubiegłego lata samodzielne community inline_ispo będzie zlokalizowane w hali A4. Takie firmy jak Fila Skates, Head, Hudora, K2, Nike Inline, Powerslide, Roces, Rollerblade, Rollerderby, Rossignol Skates, Salomon, Xero Wheels i wiele innych zaprezentują gościom z branży przegląd szlagierów handlowych przyszłości, które znajdą zastosowanie w zawodach, jeździe rekreacyjnej, jeździe przełajowej lub treningach wytrzymałościowych.

W hali A4 będzie również zlokalizowana textrends_ispo, special community dla poddostawców. Ponadto w tej hali odbędą się prezentacje laureatów konkursu "ispo BrandNew", który tego lata obchodzić będzie swój dziesiąty jubileusz. Do produktów nagrodzonych w tegorocznym konkursie należą przezroczysty składany kajak, kultowe buty sportowe z czasów NRD, seksowna moda kitesurfingowa dla pań, nowo opracowane boogieboards i power pogostick oraz wiele innych. Zwycięzcom kategorii konkursowej sportswear specjalnie przygotowany wybieg zapewni doskonałą możliwość prezentacji własnych kolekcji.

W hali B1 znajdzie się obok zrzeszeń handlowych racket_ispo z udziałem takich wystawców jak: AET, Champion, Chiodi, Cornilleau, Dunlop, Fischer, Gala, Gosen, Head, Isosport, Kirschbaum, Liski, MTS, Nassau, Pacific, Röbel & Fiedler, Sartor, Sponeta, Sport Creber, Sport Enebe, Sport System, Sunflex, Toa, Vega, Wilson und Yonex.

running_ispo zostało zlokalizowane wspólnie z football_ispo i takimi wystawcami jak: adidas, Asics, Champion, Concurve, Converse, Ecco, Jako, Kappa, Life Fitness, Löffler, Lotto, New Balance, Newline, Pearl Izumi, Polar, Pony, Reebok, Sigma, Tao, Thorlo, Tri.me oraz wieloma innymi w hali B2. Tutaj znajdzie się również boisko do speed soccer, na którym rozegrają mecz młodzi piłkarze z drużyn Bayern München i 1860 München.

"Runner´s World Action Point" w centrum hali przygotował fachowy program oraz wszelkie niezbędne informacje na temat sportów wytrzymałościowych. Po raz pierwszy międzynarodowe jury składające się z przedstawicieli międzynarodowego handlu specjalistycznego przyzna nagrody "Runner´s World ispo Award" w kategoriach: obuwie, ubiory, akcesoria i walking/nordic walking. Zgłoszenia do konkursu można nadsyłać:
do redakcji Runner´s World, Heinrich-Vogl-Str. 22, 81479 Monachium
Kontakt: Urs Weber, tel. (+49 89) 79191 59

Sport Scheck i ispo wspólnie z innymi renomowanymi partnerami zorganizują uroczystość z okazji finałowego meczu na Mistrzostwach Europy w Piłce Nożnej w Portugalii. W niedzielę,4 lipca hala A6 przemieni się zgodnie z hasłem "100% Leder" (pol. 100% skóry, nawiązanie do skóry z jakiej wykonywana jest piłka futbolowa) w spektakularną arenę piłki nożnej. Oczekuje się przybycia ok. 10.000 gości. Dalsze informacje pod adresem internetowym www.100prozentleder.de .
Odwiedzający będą mogli obejrzeć mecz finałowy na ispo w ramach "ispo community night" na ogromnym ekranie, zlokalizowanym w atrium między halami.

running_ispo została zlokalizowana ze względu na zbliżoną ofertę w pobliżu outdoor_ispo w hali B3, gdzie swoją ofertę zaprezentują takie firmy jak: adidas eyewear, Buff, Camelbak, Columbia, Deproc, Dolomite, Exel, Fischer/Löffler, Fizan, Gabel, Gumotex, Helly Hansen, Hi-Tec, Kamik, Karhu, Komperdell, Leki, Lizard, Lowa, Meindl, Mephisto, Merrell, One Way, Ploner, Polartec, Profeet, Salomon, Sorry, Suunto, Swix, Tecnica, Trespass, Trezeta, W.L. Gore und Ziener.
Tak jak ubiegłego lata w tej hali odbędzie się uroczyste wręczenie nagród ispo outdoor Award w kategoriach sprzęt, obuwie, tekstylia i akcesoria.
Kontakt: Madelene Nilsson, nilsson@ispo.com, tel.: (+49 89) 949 20163.

ispo summer 04 zapewnia handlowcom całościowy przegląd produktów z segmentów running i outdoor. Te dwie special communities łączy ze sobą modny temat, będący jednym z głównych elementów ispo summer 04 - nordic fitness. Wspólnie z kompetentnymi partnerami ispo opracowały merytoryczny program, tworząc tym samym podstawę dla efektywnego transferu know-how. Przyczynią się do tego m.in. tory przeznaczone do testów (parcours), kursy nordic walking dla początkujących, Nordic Fitness Summit z specjalistycznymi prelekcjami, Nordic Walking Village w atrium, zawody "Nordic Challenge", w których udział wezmą ambasadorowie Narciarskich Mistrzostw Świata w dyscyplinach nordyckich; Evi Sachenbacher, Rene Sommerfeldt, Tobias Angerer, Peter Schlickenrieder, Ronnie Ackermann i Georg Späth, Kongres Nordic Walking Niemieckiego Związku Nordic Walking (niem. Deutscher Nordic Walking Verband, DNV).

Nowe kolekcje mody nordic fitness będą ważnym elementem pokazów Fast Forward Fashion Show. Kontakt: Tobias Gröber, groeber@ispo.com, tel.: (+49 89) 949 20155.

W hali B3 umieszczony został również fitness_ispo z następującymi wystawcami: Bänfer, Bio Matrix, Body Sculpture, Carl Lewis Fitness, Dittmann, Hammer Sports, Ironmaster, Kolckmann, Life Fitness, Life Gear, Sunteco, Supreme, Tonic, Valenti Sante i in. Hala B4 będzie w całości zajęta przez sourcing ispo - stoiska narodowe państw.

ispo summer 04 jest ponownie silnie zaangażowane w tworzenie sieci powiązań i kontaktów handlowych. W celu rozbudowy i dalszego umocnienia kontaktów z amerykańskimi handlowcami (po zorganizowaniu w ubiegłym roku Retailer-Tour dla amerykańskich handlowców z segmentu outdoor), tego lata ispo planuje nową Retailer-Tour dla handlowców z segmentów skate, surfing i footwear. Również w Europie, a szczególności w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, przygotowywany jest cały szereg programów dla handlowców. Handlowcy z branży będą mieli możliwość zdobycia na ispo summer 04 informacji o najnowszych produktach oraz wymiany doświadczeń z przedstawicielami handlu detalicznego. Będą mogli uczestniczyć w ciekawych seminariach i imprezach, co pomoże im zidentyfikować efekty synergii pomiędzy poszczególnymi dyscyplinami sportu i segmentami rynkowymi.

Podobnie jak w wypadku projektu dla kluczowych klientów na ispo summer 04 będzie kontynuowany będzie również projekt szkoleń. Wspólnie z partnerami z Gore Bike i New Balance ispo zorganizuje warsztaty i imprezy informacyjne dla młodych adeptów branży artykułów sportowych, dzięki czemu będą się oni mogli praktycznie przygotować do swoich przyszłych zadań.

ispovision, targi mody inspirowanej sportem będą zorganizowane w hali nr A1,a tym samym będą miały centralną lokalizację przy wejściu zachodnim na Nowe Tereny Targowe w Monachium . Poza segmentami yachting style i premium sportstyle po raz pierwszy pojawi się segment golf fashion, zintegrowany z częścią "Park Village" w Style City. Dzięki temu już w lipcu będzie można dokonać przeglądu rynku w tym segmencie mody. Zupełnie nowym punktem programu będzie spotkanie renomowanych gości - przedstawicieli przemysłu i handlu, pod nazwą European Sportstyle Summit, którzy będą dyskutować o rozwoju tego segmentu rynku. Koncepcja pokazów mody zostanie poszerzona o dodatkowe, codzienne pokazy mody w godzinach otwarcia targów, tak aby handlowcy pomimo napiętych terminów spotkań mieli również w trakcie dnia targowego możliwość znalezienia inspiracji dla swoich planów handlowych.

Zgodnie z tradycją Światowe Zrzeszenie Przemysłu Artykułów Sportowych (Weltverband der Sportartikelindustrie, WFSGI) zorganizuje z okazji targów ispo summer 04 Walne Zgromadzenie swoich członków w Monachium. Zgodnie z zasadą kadencyjności co trzy lata Zrzeszenie wybiera nowego prezesa. Obecny prezes Masato Mizuno przekaże w Monachium urząd swojemu europejskiemu następcy.

skionline.pl

powrót

Aktualne wiadomości w twojej poczcie!
Jeżeli chcesz otrzymywać cotygodniowy,
bezpłatny narciarski serwis informacyjny skionline.pl
dopisz się do naszego newslettera.


Relacja z ispo lato 04
Relacja

zobacz wszystkie galerie