Dzięki ispovision wzrosła sprzedaż firm Bogner i JLindeberg | 2004.06.16 |
Wiodąca marka segmentu sportstyle Bogner oraz istniejący od niedawna na rynku JLindeberg z zadowoleniem wspominają zimową edycję targów ispovision. Obie marki prezentowane były w części Uptown Style City. Ich kolekcje brały udział w pokazach mody. Firma Bogner, która prezentowała się na targach na 3 stoiskach, dokonała w swoim niedawno opublikowanym bilansie sezonu nadzwyczaj pozytywnej oceny udziału w imprezie.
Willy Bogner: " Atmosfera na targach była bardzo dobra. Można było zauważyć, że na rynku coś się ruszyło i ludzie znowu mają ochotę oglądać ładne rzeczy. Sportstyle nie jest dla nas niczym nowym, jest tematem, na który często zwracaliśmy uwagę. Dlatego uważamy, że bardzo dobrze się stało, że za pośrednictwem targów ispovision zyskał on uznanie, na które na pewno zasługuje. Sport jest dynamicznym i innowacyjnym zjawiskiem a moda w ostatnich latach bardzo wiele od niego przejęła. Uważamy, że jest to nadzwyczaj pozytywny trend."
Jako bardzo udany firma Bogner oceniła nie tylko transfer impulsów i inspiracji ze sportu do mody, ale także rezultat ekonomiczny, jaki przyniosła firmie prezentacja na targach ispovision winter 2004. Liczba handlowców, którzy odwiedzili stoiska firmy Bogner prezentowane na ispovision, była dwa razy większa niż w roku ubiegłym. I tak w trakcie 4 dni targowych stoiska Bogner odwiedziło ponad 800 handlowców, przy czym 20% spośród nich reprezentowało rynek mody.
Wśród przedstawicieli handlu, którzy złożyli zamówienia, było aż 150 nowych klientów. W porównaniu z rokiem poprzednim oznacza to, zgodnie z informacjami otrzymanymi od firmy Bogner, 38%-wy wzrost. "Byliśmy bardzo zadowoleni z ilości oraz "jakości" odwiedzających nas na ispovision gości, najbardziej cieszą nas oczywiście pozyskani na targach nowi klienci. Nie spodziewaliśmy się takiego wzrostu zainteresowania. Dlatego też ispovision było dla nas bardzo udaną imprezą targową i doskonałą platformą prezentacji", potwierdza Mattgias Mack, kierownik działu sprzedaży firmy Bogner - Fire+Ice.
Jedna z obecnie najbardziej popularnych nowych marek związanych z modą- szwedzka marka JLindeberg, zaprezentowała po raz pierwszy w Europie, właśnie na premierowej edycji targów ispovision w lutym 2004 swoją kolekcję zimową. Ispovision, pierwsze targi branżowe mody inspirowanej sportem, okazały się właściwą platformą prezentacyjną dla marki, która do tej pory zdobyła już silną pozycję na rynku mody golfowej. "Ispovision było premierą dla naszych kolekcji narciarskich. Chcieliśmy pokazać się profesjonalnym przedstawicielom handlu hurtowego i detalicznego w nowoczesnym i dynamicznie rozwijającym się otoczeniu. Ispovision stworzyło idealną okazję do promocji naszych najnowszych kolekcji w stylu futuresports", powiedział Johann Lindeberg podczas targów.
Targi ispovision przyniosły firmie JLindeberg ekonomiczny przełom w relacjach z przedstawicielami niemieckojęzycznego handlu detalicznego: "Dzięki targom możemy się poszczycić zamówieniami z trudnego, ale tak ważnego dla nas rynku austriackiego, ze wszystkich wiodących sklepów. Zaliczają się do nich m.in.: Strolz w Lech, Moreau Sport&Mode w Kaprun, Schönherr Sport & Mode w Stubaital jak również Hangl Sport-Moen w Ischgl oraz dom mody sportowej Lohmann w Obergurgl. Podsumowując, ispovision opłaciło nam się bardziej niż się spodziewaliśmy", podkreśla Sanderr van Berkel, country manager na kraje Niemcy i Austria.
Kontakt w Polsce: Polskie Przedstawicielstwo Targów Monachijskich Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa Ul. Miodowa 14 00-246 Warszawa tel. 22/ 531 05 32, 22/531 06 05 fax: 22/ 531 06 33 e-mail: mmuenchen@ihk.pl www.ihk.pl/monachium www.ispo.com www.ispovision.com www.ispo.com.pl
| powrót
Aktualne wiadomości w twojej poczcie!
|
Relacja
|