Śnieg w Warszawie | 2003.09.20 |
| Od lewej: reprezentanci Tyrolu Willy Krüger i Peter Vorst, propagator Tyrolu Josef Margreiter, Burton-Top-Rider Gigi Rüf i Ivar Fougstedt Fot. pro.media/weninger |
|
Innsbruck/Warszawa (skionline.pl) Austria jako państwo zajmujące czołową pozycję w Alpach, co do sportów zimowych właśnie zaczyna spektakularną kampanię promocyjną wraz z 120 tonami śniegu prosto z tyrolskiego lodowca.
W ubiegłoroczną zimę w Tyrolu nocowało 261.359 gości z Polski. Od 1993 roku liczba noclegów wzrosła o 571 %, podkreśla Josef Margreiter, głównodowodzący akcją promocyjną Tyrolu, przy okazji konferencji prasowej, która miała miejsce w Innsbrucku. Wraz z rozpoczęciem zimy Tyrol przymierza się do zdobywania kolejnych entuzjastów narciarstwa. Margreiter: " Istnieje ogromny potencjał w państwie, które w nadchodzącej przyszłości stanie się członkiem Unii Europejskiej. Już dziś klienci z Polski znajdują się w pierwszej dziesiątce, a liczba 300.000 jako liczba noclegów turystów z Polskich wydaje się być całkiem realna do zrealizowania.. "Nasi goście z Polski preferują region 5 lodowców Tyrolu, ponieważ miejsca te zapewniają im 100% gwarancję śniegu. 27 i 28 Września 2003, wraz z rozpoczęciem popularnych Targów Turystyki w PKiN rozpocznie się w stolicy Polski tyrolska zima. W dwa dni zostanie wybudowana przez specjalistów z firmy Rass&Dorner trasa narciarska " Wildspitze" o wysokości 14 metrów i długości 50 metrów. Śnieg będzie bezpośrednio przetransportowany z położonego na wysokości 2.800 m n.p.m lodowca Rettenbach.. Wszyscy zainteresowani otrzymają informacje z pierwszej ręki dotyczące możliwości wypoczynku w miejscowościach Marienhof, Brixental, Tiroldorf See & Pians, Tyrol wschodni, St. Anton nad Arlberg, Kitzbühel i srebrnym regionie Schwaz-Pill . Wstęp dla wszystkich odwiedzających imprezę jest wolny od opłat. Kilka dni później Tyrol wraca do Polski już jako główny sponsor BURTON WORLD TOUR. Będzie obecny w 14 europejskich miastach, obok Warszawy również w Londynie i Barcelonie. Zamierzeniem jest, aby marka Tyrolu była entuzjastycznie przyjmowana przez docelową grupę młodych entuzjastów snowboardu. Margreiter:" Jako partner Burton`a na tych imprezach możemy skupić uwagę młodych snowboardzistów i skierować ich uwagę na to, co ma do zaoferowania Tyrol".
skionline.pl
| powrót
Zobacz
Aktualne wiadomości w twojej poczcie!
| Relacja
Główny sponsor
Główny ubezpieczyciel imprezy
|