Zwycięzcy 12. edycji ispo BrandNew Awards wyłonieni (ispo summer 05) | 2005.05.09 |
| Finaliści BrandNew Awards 2005 fot. ispo |
|
Co pół roku zbiera się jury, by wyłonić zwycięzców największego na świecie konkursu dla młodych talentów - ispo BrandNew i przyznać nagrody za najbardziej innowacyjne, oryginalne i świeże pomysły. Już od 6 lat BrandNew jest barometrem nadchodzących trendów.
Tym razem nowością były stylizowane na sportowy styl meble i sprzęty. Najnowsze projekty zgłoszone do konkursu będą eksponowane w BrandNew Innovation Village w hali A2 podczas targów ispo summer 05, które odbędą się w Monachium w terminie 3 - 5 lipaca 2005.
W tym roku laureatami BrandNew zostali:
Advansa Overall Winner (Nagroda główna) Spośród 130 zgłoszeń jury wyróżniło australijskiego producenta za funkcjonale akcesoria rowerowe marki Knog Pty Ltd. Oferta produktów obejmuje odzież rowerową, torby, które można montować do siodełka, plecaki, rękawiczki i przypinane lampki rowerowe. Doceniono wykończenie i precyzyjne detale funkcjonalnych akcesoriów, oraz ich oryginalny design.
Thermolite® Hardware Award W kategorii sprzęt wyróżnienie przyznano duńskiej firmie Global Goal. Nagrodzono nowy przyrząd do ćwiczeń umożliwiający doskonalenie techniki gry w piłkę nożną. Przyrząd Global Goal to trójwymiarowa bramka z siatki. W jej górnej części znajduje się otwór i 6 pól, w które należy trafiać piłką. Przyrząd jest idealnym narzędziem treningowym dla fanów piłki nożnej, którzy chcą doskonalić technikę, koordynację ruchu, opanowanie piłki i ogólną sprawność.
|
Surf Lounger firmy Duckdiver fot. ispo |
| DuPont Style Award Nagroda powędrowała w ręce niemieckich projektantów z firmy Duckdiver za Surf Lounger - wygodne krzesło dla miłośników surfingu, którzy wspominając plażę, chcą poleniuchować w domu, lub ogrodzie. Projektując krzesło, designerzy wykorzystali materiały kojarzące się z plażową modą sportową, dzięki czemu nowoczesny mebel nawiązuje formą do odważnego, surfingowego stylu.
LMA Fitness Award Handytrim w prosty i efektywny sposób pomoże w kształtowaniu mięśni w górnych partiach. Zaprojektowany w Niemczech przyrząd składa się z 2 aluminiowych krążków i dysku zamontowanych na lince. Łatwo opanować pięć podstawowych ćwiczeń z wykorzystaniem Handytrim, które są idealnym sposobem na poprawę kondycji przez zabawę dla osób w różnym wieku. Jest więc nadzieja, że nawet największe leniuchy zamienią telewizyjnego pilota na przyrząd do ćwiczeń.
ZSport Accessories Award Swim Distance Tracker - przyrząd mierzący przepłynięty dystans okazał się najlepszym wynalazkiem w kategorii akcesoria. Małe urządzenie liczy ilość przepłyniętych długości basenu, dzięki czemu pływak może skupić się wyłącznie na treningu. Łatwo przypiąć je do kostiumu pływackiego; urządzenie jest małe i nie przeszkadza podczas pływania.
Coolmax® Sportswear Award Nagrodę w kategorii "Odzież sportowa" przyznano niemieckiej marce Maloya. Jurorów urzekła wyjątkowo funkcjonalna, zaprojektowana " z głową" odzież rowerowa i skuteczny marketing firmy. W każdym produkcie da się zauważyć zamiłowanie projektantów do aktywnego stylu życia.
Riri Water Award Najlepszy produkt w kategorii "Sprzęt wodny" wymyślono w Stanach Zjednoczonych. Nagroda powędrowała w ręce projektantów z firmy Kampus Wakesk8s za obuwie dla miłośników wakeskating’u (pływanie za motorówką na desce), oraz serię stateczników do desek wakeskateing’owych.
ispo Hardware Accessories Award Jury nagrodziło młodą, niemiecką markę Spank, doceniając niekonwencjonalne podejście projektantów do wzornictwa rowerowego. W całej kolekcji przeróżnych akcesoriów rowerowych znajdują się oryginalne, zarówno pod względem projektu, jak i nazwy akcesoria, np. kierownica "Bitch Stick" i rama "Alfonso".
ispo Global Strategy Award Bosco, rosyjska firma produkująca odzież sportową, pojawiła się na rynku całkiem niedawno, lecz dzięki wyjątkowo celnej strategii marketingowej skutecznie rozwija skrzydła. To pierwsza rosyjska marka biorąca udział w konkursie BrandNew. Pierwszym poważnym projektem Bosco było przygotowanie kolekcji odzieży dla rosyjskich sportowców biorących udział w Olimpiadzie w Atenach w 2004 roku. Tak doskonała promocja na arenie międzynarodowej przyniosła wymierne skutki, a logo Bosco można dziś zobaczyć w wielu europejskich sklepach sportowych. Jury doceniło globalną strategię rosyjskiego producenta przyznając mu nagrodę ispo Global Strategy Award.
Więcej informacji na: www.ispo-brandnew.com, lub Esther Herold esther@pascher-heinz.com
skionline.pl
| powrót
Aktualne wiadomości w twojej poczcie!
|
Sprzęt narciarski 24/25
Porady
|