Wiązania dla osób o wadze do 110 kg. Wysokość stania: 35 mm
Technologie: wiązania i płyta z systemem RAILFLEX II umożliwiającym łatwy montaż, zmianę rozmiaru ustawienia wiązania i przesuwanie środka ciężkości w stosunku do środka nart, w zależności od preferowanego stylu jazdy; podwójny system FREE FLEX (+ 12,5 mm), system ABS (Anti Blocking System) ułatwiający wypinanie, lekka pięta i lekki przód typu Super Light z systemem TRP, system FULL DIAGONAL, wzmocniona skorupa wiązania typu DURA.
Jest to system wypinający but w zakresie 180°. Ma to na celu uniknięcie niepotrzebnych wypięć buta podczas wyskoków narciarza na nierównościach.
ABS (Anti Blocking System)
Dzięki zastosowaniu podkładki ABS (Anti Blocking System) zminimalizowana została możliwość zaklinowania się buta w wiązaniu. But w wiązaniu opiera się na bezkońcowym pasku wykonanym z polimeru przesuwającym się po teflonie. Układ pasek – teflon jest uszczelniony, co zapobiega zatarciu. Rozwiązanie to samodzielnie oczyszcza spód buta i wierzchnią część wiązania.
Dura-coating
Obudowa wiązania wykonana została w technologii Dura-coating polegającej na galwanicznym powlekaniu barwnikiem spieków ceramicznych i włókien. Ma to niebagatelne znaczenie dla odporności powierzchni na uszkodzenia mechaniczne. Te i wiele innych elementów, zwłaszcza dotyczących kontroli jakości mają wpływ na fakt, iż Tyrolia jako pierwsza firma produkująca wiązania narciarskie otrzymała certyfikat jakości ISO 9002.
TRP-Toe System
System czterech rolek w przedniej części wiązania. Elastycznie absorbuje krótkie, duże impulsy, co redukuje siły, które mogą uszkodzić kolana lub wiązadła.
Double Free Flex
System, który przesuwa wiązanie, w momencie wygięcia narty. W odróżnieniu od tradycyjnego Free Flex'u tutaj przesuwa się oprócz tylnej części wiązania, również przednia. Jest to najbardziej optymalne ułożenie wiązań bez względu na wygięcie nart. Dzięki temu but zostaje zawsze w tej samej, wyjściowej pozycji. Double Free Flex gwarantuje jeszcze lepsze osiągi, kontrolę, większe bezpieczeństwo i minimalizacje obrażeń podczas wypadku.