Nowoczesne wiązanie karwingowe, spełniające najwyższe wymagania obecnego narciarstwa. Zastosowana w nim została płyta typu Carve Flex, nie usztywnia ona narty na odcinku buta. Dzięki zastosowaniu podkładki ABS ( Anti Blocking System ) zminimalizowana została możliwość zaklinowania się buta w wiązaniu. Przód wiązania posiada Full Diagonal. Tył wiązania posiada system Control, którego zadaniem jest kontrolowane wypinanie buta w pionie. Ma to wielkie znaczenie dla obciążeń nóg i kolan narciarza, zwłaszcza podczas upadków do przodu ze skręceniem stopy. Ponieważ wiązanie to jest przeznaczone dla osób jeżdżących amatorsko zastosowana tutaj konstrukcja Super Light pozwala na odciążenie wiązania o 25% względem konstrukcji tradycyjnej. Obudowa wiązania wykonana została w technologii Dura-coating. Te i wiele innych elementów, zwłaszcza dotyczących kontroli jakości mają wpływ na fakt, iż Tyrolia jako pierwsza firma produkująca wiązania narciarskie otrzymała certyfikat jakości ISO 9002.
Jest to system wypinający but w zakresie 180°. Ma to na celu uniknięcie niepotrzebnych wypięć buta podczas wyskoków narciarza na nierównościach.
ABS (Anti Blocking System)
Dzięki zastosowaniu podkładki ABS (Anti Blocking System) zminimalizowana została możliwość zaklinowania się buta w wiązaniu. But w wiązaniu opiera się na bezkońcowym pasku wykonanym z polimeru przesuwającym się po teflonie. Układ pasek – teflon jest uszczelniony, co zapobiega zatarciu. Rozwiązanie to samodzielnie oczyszcza spód buta i wierzchnią część wiązania.
Dura-coating
Obudowa wiązania wykonana została w technologii Dura-coating polegającej na galwanicznym powlekaniu barwnikiem spieków ceramicznych i włókien. Ma to niebagatelne znaczenie dla odporności powierzchni na uszkodzenia mechaniczne. Te i wiele innych elementów, zwłaszcza dotyczących kontroli jakości mają wpływ na fakt, iż Tyrolia jako pierwsza firma produkująca wiązania narciarskie otrzymała certyfikat jakości ISO 9002.