Viking zmienia logo i poszerza ofertę | 2016.09.16 |
| Viking zmienia logo i poszerza ofertę |
|
Zbliżający się sezon 2017 to przełomowy moment w historii marki Viking, która od kilku lat coraz intensywnie rozwija swoje linie produktowe. Powody są dwa. Po pierwsze właśnie oficjalnie ogłosili zmianę ich dotychczasowego logotypu, a wraz z nim całej identyfikacji wizualnej. Cel jak widać był jeden, nowoczesny logotyp ma za zadanie odzwierciedlanie zmian jakie zachodzą w życiu marki, a także odświeżenie jej wizerunku.
Nowe logo jest dynamiczne a przy tym maksymalnie czyste w formie. Agresywna czcionka oraz funkcjonalny piktogram, sprawiają, że kojarzy się ze sportowymi emocjami i rywalizacją. Tym samym zmiana ta wpisuje się w tendencje rynkową, dla przykładu możemy prześledzić rebranding takich marek jak Reusch czy w ostatnim czasie Salewa, które zmianę swoich logotypów ukierunkowały w podobną stronę. Czy zmiana wpłynie pozytywnie na rozpoznawalność marki, oraz lepszy jej odbiór wśród klientów, przekonamy się już wkrótce.
|
Viking zmienia logo i poszerza ofertę |
|
Druga nowość, którą przygotował dla nas zespół Viking'a to nowy podział ich kolekcji. Marka do tej pory kojarzona przeważnie z czapkami i rękawicami zimowymi rozgranicza mocno ofertę na kolekcję Zimową dedykowaną głównie sportom zimowym (narciarstwo zjazdowe, biegowe, skitourowe, snowboard) oraz kolekcje outdoorową (trekking górski, nordic walking, bieganie , szeroko pojętą aktywność na świeżym powietrzu). Wynikiem tej ostatniej jest zaprezentowany przez nich katalog Outdoor 2017, który znajdziecie do pobrania na stronie www.viking.pl.
materiały prasowe
|
Tagi: #sprzęt narciarski #odzież narciarska #viking #rękawice narciarskie #czapki
| powrót
Aktualne wiadomości w twojej poczcie!
|
Sprzęt narciarski 24/25
Porady
|