Ultra Tuning Fabrycznie zakładana struktura ślizgu; inna na wilgotne, a inna na zmrożone śniegi. W połączeniu ze specyficznym składem chemicznym ślizgu umożliwia optymalne wykorzystanie właściwości nart w danych warunkach pogodowych. Narty z oznaczeniem: - cold (5-7% grafitu) - zastosowanie w temp. poniżej -5 stopni C oraz na śniegu sztucznym od -3 stopni C. - plus (13-15% grafitu) - zastosowanie w warunkach temperatur powyżej -5 stopni C.
|
Air Channel Korytarze powietrzne drążone w drewnianym rdzeniu narty. Technologia ta, stosowana w nartach juniorskich i turystycznych, pozwala obniżyć ciężar narty bez szkody dla jej wytrzymałości. |
Rental Tail Protector Specjalny, niezwykle wytrzymały materiał stosowany w tyłach nart celem ich wzmocnienia. Dzięki takiej konstrukcji narty, nawet przy bardzo intensywnym użytkowaniu na długo pozostają w bardzo dobrym stanie. |
Power Layer Laminat na całej długości narty, o 0.2 mm grubości i ekstremalnie niskiej wadze. |
Vario Crown Nowa generacja łuski: połączenie jej trzech rodzajów - Single, Double i Gliding przekłada się na skuteczne przenoszenie sił przy odbiciu i optymalne właściwości poślizgu. |
Wide Body Technology Technologia budowy narty biegowej do stylu klasycznego polegająca na poszerzeniu narty w strefie pod stopą. Daje to lepsze oparcie i większą stabilność nogi przy podbiegach, jednocześnie minimalizując wysiłek. Mimo zwiększenia powierzchni narty udało się utrzymać niewielką wagę sprzętu. |
Camber Classic My Style W nartach, w których zastosowano konstrukcję Camber Classic My Style, sztywność i elastyczność dopasowana została do niższej wagi narciarza. Technologia ta sprawia, że odbicie jest łatwiejsze i nie wymaga tak dużego nakładu energii. Narty płynnie suną po śniegu i nie wymykają się spod kontroli. |