Nowy, zoptymalizowany pod względem masy kształt zmniejsza wagę, co ułatwia skręcanie w każdych warunkach. On-Piste Rocker zapewnia szczególnie dobrze zrównoważoną jazdę i łatwe, precyzyjne skręty.
Początkujący
Ekspert
Na trasy
Poza trasy
Tip Rocker
Parametry techniczne
Technologie
Długość: 145/150/155/160/165 Promień: 14,5 m / 155 cm Taliowanie: 117-73-99
WAGA LEKKA I TO BEZ KOMPROMISÓW Z własną opatentowaną technologią opracowaną specjalnie do nart z sektora NORDIC, która diametralnie zmniejszenia wagę. Fischer zdecydował się przenieść ową technologię do segmentu nart zjazdowych. Air Tec powoduje redukcję masy rdzenia do 25% przy takiej samej wydajności narty: sprężystość i elastyka pozostaje taka sama.
Materiał lekki może nawet lżejszy. Specjalne wykończenie, frezowanie powierzchni w pełnym wymiarze. To jeszcze bardziej zmniejsza wagę bez wprowadzania jakichkolwiek kompromisów w wydajności.
Sandwich Sidewall Construction
Oryginalny patent wykorzystywany w procesie produkcji rdzenia. Sprawia, że narta na całej długości jest niezwykle stabilna. Sandwich Sidewall Construction to "inteligentna" powłoka rdzenia wykonana z drewna bukowego lub topoli.
Odpornych na skręcanie włókna węglowe stosowane w konstrukcji nart. Sprawiają, że narty są sztywne poprzecznie, lecz elastyczne wzdłużnie.
Women BMP
Technologie opracowane z myślą o kobiecie i jej potrzebach względem sprzętu narciarskiego zebrane w jedną grupę MY STYLE.
Extruded Bases
Prasowany ślizg jest bardzo wytrzymały, ale nie posiada tak dobrych właściwości jezdnych, jak ślizg spiekany.
On-Piste Rocker
Z On-Piste ROCKER Fischer do jazdy po przygotowanych stokach, narciarze mogą poczuć niesamowitą łatwość wchodzenia w zakręty bez obawy złapania krawędzi. Nowa geometria narty, bazująca na tradycyjnym kształcie Alpine, zapewnia bardziej harmonijny ruch podczas skrętu, który możesz poczuć. On-Piste ROCKER pozwala na doskonałe trzymanie krawędzi, nie wpływając przy tym na zmniejszanie osiągów i dynamiki: cała krawędź jest w śniegu, gdy jest to właśnie potrzebne, a harmonijny ruch podczas skrętu pozwala oszczędzać siły.