Gigantowe maszyny Worldcup Rebels i.GS RD nie znają pojęcia "za szybko". To narty głodne zwycięstw i medali. Zapewniają doskonałe przyspieszenie, optymalną równowagę, pełną kontrolę i... zwycięstwa na gigantowych trasach - potwierdzone przez zawodników.
Worldcup Rebels i.GS RD Pro to spełniające normy FIS maszyny do wygrywania. Zapewniają dynamiczne przyspieszenie, doskonałą równowagę i bezbłędną kontrolę jazdy - cechy potwierdzone licznymi testami i sprawdzone na trasach slalomu giganta na całym świecie. Żadne inne narty nie mogą pochwalić się tyloma olimpijskimi medalami, co nie powinno dziwić, biorąc pod uwagę zastosowane w tym modelu zaawansowane technologie sportowe. Agresywna konstrukcja zapewnia doskonałą przyczepność nart do podłoża i przyspieszenie, przed którym drży konkurencja. Reaktywny drewniany rdzeń wyposażony w inteligentną technologię oraz wzbogacony warstwami z grafenu i metalu Titanal gwarantuje z kolei większą wytrzymałość, lekkość i moc.
Szybkość: Bardzo szybko Teren: On Piste Grupa docelowa: Eksperci/instruktorzy Cechy: KERS, Intelligence Technology, Graphene Worldcup Sandwich Construction, RD Racing Top Sheet, Race Structured High Speed UHM C Base, Rebel Camber, Infra-Red Base Waxing
Początkujący
Ekspert
Na trasy
Poza trasy
Full Camber
Parametry techniczne
Technologie
Długość: 176/181/183/186/188/191 Promień: 25.0 m / 186 cm Taliowanie: 104-65-87/ 186 cm
Intelligence Technology, KERS, RD Racing Top Sheet, Rebel Camber, Race Structured High Speed UHM C Base, Graphene Worldcup Sandwich Construction, Infra-Red Base Waxing
Elektronika z rozpędem wkracza w narciarski świat! Head zaproponował rozwiązanie hi-tech przetestowane na swoich rakietach tenisowych. Chodzi o włókna z materiału piezoelektycznego, przewodzące prąd, które reagują na energie kinetyczną, pochodzącą z ugięcia nart. Energia elektryczna trafia do chipa, znajdującego się w centralnej części narty. Chip 10 razy zwielokrotnia ładunek elektryczny i wysyła go z powrotem do włókien. Te reagują prostowaniem się. Efekt jest taki, że im mocniej naciskamy na krawędź tym mocniej narta "oddaje" - prostuje się i tym samym przyspiesza. Praca krawędzi jest harmonijnie rozłożona na całej długości narty i idealnie przylega do stoku. Cały projekt otrzymał nazwą Head inteligence - electronic ski managment system.
KERS
Technologia KERS działa jak turbosprężarka. Dostarcza dodatkowej mocy i przyspieszenia poprzez usztywnienie tylnej części narty podczas wyjścia ze skrętu. Efekt: doładowanie katapultujące narciarza w następny skręt. Dokładnie tak samo kierowcy Formuły 1 wciskają przycisk uzyskując w ten sposób dodatkową prędkość. Technologia HEAD KERS jest elektronicznym, w pełni zintegrowanym i automatycznym systemem.