Seria SUPERSPORT na sezon 06/07 prezentuje się naprawdę imponująco, bowiem została zmieniona i rozszerzona o nowe modele. ALLSTAR to wciąż numer 1 w grupie SUPERSPORT; narta dla wymagających narciarzy preferujących agresywny, carvingowy styl. W serii SUPERSPORT zastosowano nieco szersze taliowanie, dzięki czemu deski są niezwykle wszechstronne i nadają się także do jazdy poza trasami. Konstrukcja EXTENDED DOUBLE GRIP gwarantuje doskonałe trzymanie krawędzi. XTD SENSOR WOODCORE, zaawansowany technologicznie drewniany rdzeń, zapewnia natomiast elastyczność nart i płynną jazdę. Zastosowanie TITANIUM - niezwykle wytrzymałego i lekkiego stopu aluminium, zapewnia ALLSTAR dużą stabilność podczas jazdy, zwłaszcza z dużą prędkością. Co więcej, SUPERSTAR został wyposażony w rewolucyjny system iPT MOTION. To innowacyjne rozwiązanie umożliwia zintegrowanie systemu wiązań z nartą w ten sposób, by impulsy przekazywane przez narciarza były rozprowadzane na całej długości narty. I jeszcze informacja dla koneserów... Voelkl wypuścił ALLSTAR w serii limitowanej. Te same właściwości i parametry narty, ale inna, oszałamiająca czarna szata graficzna!
Dwie warstwy Titanalu w rdzeniu narty. Dodaje narcie stabilność, sztywność oraz zwiększa możliwości tłumienia drgań, zwłaszcza przy dużych prędkościach.
XTD Double Grip
Dodatkowy, drewniany rdzeń umiejscowiony na całej długości narty, na rdzeniu Sensor Woodcore. Podwójny drewniany rdzeń zapewnia maksymalne trzymanie krawędzi i wzrost dynamiki narty. Wiązanie osadzone jest bezpośrednio w rdzeniu, co umożliwia niezwykle precyzyjne i pewne prowadzenie nart. Występuje w nartach z systemem IPT Wideride, IPT Speedride, IPT eMotion, IPT Motion.
XTD Sensor Woodcore
Kompozycja najlepszych gatunków drewna daje narcie niespotykaną stabilność i ogromną dynamikę bez potrzeby nadmiernego wzrostu jej wymiarów, z zachowaniem minimalnej wagi. Ten rodzaj technologii to najwyższy stopień rozwoju konstrukcji nart. Rdzeń z dwóch różnych gatunków drewna najlepszej jakości, nasączonych specjalnymi żywicami. Technologię tę Völkl stosuje i udoskonala od ponad 80 lat. Współcześnie żadna narta na świecie nie posiada takiej ilości drewna w swojej konstrukcji, tworzywa do tej pory niezastąpionego przez żadne inne.