Narty tryskające energią. Sportowy carving, który stanie na wysokości zadania w każdych warunkach. Z Airtec, Aircarbon Titanium, Graphite Splitbase, Frequency Tuning Inside i oryginalną szatą graficzna B-Magic. Nowe lekkie wiązania Railflex Vision dodają dynamiki.
Materiał używany w inżynierii lotniczej stosowany w wysokiej klasy nartach FISCHER AirCarbonTi podwyższa twardość pozbawioną drgań, redukuje wagę i doskonale przekazuje energię. Wyłącznie Fischer używa AirCarbon materiał stworzony przez FACC (Fischer Advanced Composite Components) Titanium (Titanium / Aluminum) zapewnia stabilność przy dużych prędkościach.
Power Vacuum
Homogeniczna i całkowicie pozbawiona drgań produkcja wykorzystuje najnowsze materiały jak: Titanium, Aircarbon, Włókno szklane oraz rdzenie drewniane bardzo wysokiej jakości dla uzyskania doskonałych parametrów sprzętu.
Narty o konstrukcji Power Vacuum posiadają warstwę laminatu przenoszącego obciążenie tuż pod szatą graficzną, dzięki czemu przenoszą one energię dokładnie i wprost do właściwej krawędzi.
Frequency Tuning (FT)
Ten proces harmonizacji właściwie pochodzi ze świata muzycznego. Fischer jest pierwszą firmą, która wprowadziła tą technologię do nart. Specjalnie skonstruowana siatka harmonizuje wibracje o wysokich częstotliwościach i zamienia je w energię doskonale rozprowadzaną na krawędzie nart.
A co na ten temat ma do powiedzenia jeden z najlepszych alpejczyków - Michael von Gruenigen: "To niewiarygodne - z Frequency Tuning jestem o wiele szybszy, narty prowadzą się bardzo płynnie, a każdy skręt powoduje jeszcze większe przyspieszenie. To naprawdę milowy krok naprzód w konstruowaniu nart, który pomógł mi w zdobyciu tytułu mistrza świata w St. Anton, czyli czegoś co chciałem zrobić od zawsze."
World Cup Tuning
Krawędzie i ślizgi podlegają obróbce na doskonałych maszynach, na których przygotowuje się również sprzęt dla zawodników Pucharu Świata. Fischer dysponuje jedną z najnowocześniejszych linii produkcyjnych na świecie.
Air Tec
WAGA LEKKA I TO BEZ KOMPROMISÓW Z własną opatentowaną technologią opracowaną specjalnie do nart z sektora NORDIC, która diametralnie zmniejszenia wagę. Fischer zdecydował się przenieść ową technologię do segmentu nart zjazdowych. Air Tec powoduje redukcję masy rdzenia do 25% przy takiej samej wydajności narty: sprężystość i elastyka pozostaje taka sama.
Materiał lekki może nawet lżejszy. Specjalne wykończenie, frezowanie powierzchni w pełnym wymiarze. To jeszcze bardziej zmniejsza wagę bez wprowadzania jakichkolwiek kompromisów w wydajności.