W przypadku konstrukcji Comprex stosuje się specjalnie przygotowany rdzeń drewniany w kombinacji z wtryskiwanym materiałem syntetycznym. Konstrukcja ta jest bardzo podobna do konstrukcji Monoblock. W konstrukcji Comprex drewniany rdzeń również wypełnia prawie całą objętość narty. Połączenie między drewnianym rdzeniem Comprex, a elementami nośnymi stanowi wtryskiwany materiał syntetyczny (zamiast żywicy stosowanej w konstrukcji Monoblock).
Express
Firma Elan opatentowała technologię Express, w której skład wchodzą zintegrowana płyta oraz platformy Express w kształcie litery X. Platformy zostały wypełnione elastycznym tworzywem (elastomery), które pod wpływem siły narciarza uginają sie, aby po chwili wrócić do stanu wyjściowego. Technologia Express gwarantuje: skuteczne kierowanie energii narciarza na krawedzie nart, wyraźne tłumienie wibracji, doskonałą przyczepność na krawędziach oraz dużą kontrolę nad nartami na całej ich długości.