narta sportowa o uniwersalnym przeznaczeniu, bazuje na budowie legendarnej 9X, perfekcyjna "broń" w średnim i długim skręcie. Konstrukcja: IPS RACE+TWINPULSION, HARTOP, INTEGRAL DUALTEC, ACTIVATOR
występuje w odmianie Integral - na całej długości nart, oraz Central - w środkowej części, w miejscach o największym ciśnieniu narty na podłoże. Konstrukcja łączy cechy dwóch technologii, tj. nart profilowanych i nart o konstrukcji klasycznej. Górna warstwa nośna ( tzw. cap ) odpowiada za precyzyjny i równomierny rozkład nacisku na całą długość narty. Dolna część ( klasyczna ) charakteryzująca się poziomą warstwą i prostopadłymi ściankami umożliwia optymalne przekazywanie sił na krawędzie.
Integral Dualtec
DUALTEC Integral występuje na całej długości nart. Konstrukcja łączy cechy dwóch technologii, tj. nart profilowanych i nart o konstrukcji klasycznej. Górna warstwa nośna ( tzw. cap ) odpowiada za precyzyjny i równomierny rozkład nacisku na całą długość narty. Dolna część, klasyczna prostopadła ścianka boczna umożliwia optymalne przekazywanie sił na krawędzie.
Activator
Coraz krótsze narty oraz nowa slalomowa technika jazdy powodują bardzo częstą utratę równowagi narciarza. Activator, czyli elastyczna strefa narty umiejscowiona za płytą powerpulsion, pomaga narciarzowi w utrzymaniu równowagi. Działa jak sprężyna. W pierwszej fazie skrętu Activator kompensuje energię, wychodząc ze skrętu energia jest oddawana i pozwala utrzymać pozycje narciarza w równowadze.
Hard Top
"chropowata" górna powłoka narty
Twin Pulsion
Wiązania wbudowane są bezpośrednio w nartę za pomocą specyfiki płyty Twin Pulsion Integral, co daje perfekcyjną symbiozę trzech narciarskich komponentów ( narta + płyta + wiązanie): - informacja między butem a nartą przekazywana jest bardziej bezpośrednio - bardziej staranna estetyka