Narciarski OES w środku lata | 2004.07.02 |
Firma Rossignol, producent sprzętu i odzieży narciarskiej w sezonie zimowym promować będzie swoje produkty wykorzystując wizerunek Mistrza Polski w Rajdach Samochodowych: Tomka Czopika.
Zwiastunem kampanii zimowej były treningi Rajdowego Mistrza Polski na mazurskich szutrach przed prestiżowym rajdem Kormoran.
Przed osłupiałymi kibicami i dziennikarzami Tomek Czopik mknął polną, leśną dróżką z prędkością prawie 200 km/h swoim rajdowym Mitsubishi Lancer Evo VIII z nartami ROSSIGNOL GOLDEN SPIRIT na dachu.
Przy okazji wieczornego bankietu Tomek przyznał, że jest zapalonym narciarzem i taki pomysł chodził mu po głowie już od dawna." Poza tym w butach narciarskich łatwiej cisnąć gaz" - skwitował.
ON- smak adrenaliny Lepszy o ułamki sekund. Zwycięstwo po morderczej rywalizacji. Męski świat sportu, wysiłku, treningu, ale również euforia zwycięstwa, nagrody, medale, podium, życie w błysku fleszy. Taki jest świat sportu Rossignol, to jazda powyżej granicy ryzyka. Wrażenia obecne zarówno na śniegu jak i na odcinku specjalnym rajdu. Oba te światy łączy prędkość, koncentracja, niebezpieczeństwo na każdym zakręcie łączy to, co kochamy: ADRENALINA. Mistrzowie nart próbują sił w rajdach, kierowcy rajdowi są niezłymi narciarzami. Rajdowy Mistrz Polski Tomasz Czopik ze swojej "rajdówki" chętnie przesiada się na narty Rossignol Race Golden Spirit.
ONA - kwiaty na śniegu Kobiety cenią styl. W ich życiu moda zajmuje ważne miejsce. Rossignol jest modny. Nasze narty pokryte są kwiatami. W kolekcji dominują ciepłe, pastelowe kolory, ale mamy również mocne kontrasty, przebojowość, asymetrię i prowokację. Rossignol i francuski kreator mody Jean Charles de Castelbajac tworzą nową jakość we wzornictwie odzieży sportowej. Kolekcja Rossignol - JCC zanim trafi na śnieg, spaceruje po wybiegach snobistycznych pokazów mody. Castelbajac odmienił Rossignol’a, przy okazji modę sportową.
Rossignol - zawsze lepszy o ułamki sekund
Sukcesy Rossignol’a na arenach sportowych nie mają precedensu. Na nartach Rossignol swoje sukcesy odnosiły największe gwiazdy: Alberto Tomba, Vreni Schneider, Jure Kosir, Hans Peter Buras, Bode Miller, Martina Ertl. Na ostatnich zimowych igrzyskach olimpijskich złote medale dla Rossignol zdobywali Carole Montillet, Hans Peter Buras. Mistrzostwa świata w St. Moritz to ugruntowanie pozycji marki Rossignol. Złoty medal w kombinacji i srebrny w supergigancie zdobył Amerykanin Bode Miller, okrzyknięty fenomenem sezonu 0203. Logo Rossignol można dostrzec na nartach skoczków: Svena Hanawalda czy Martina Schmidta. Na deskach Rossignol startuje mistrzyni świata w snowboardzie Dorianne Vidal, a także pro-riderzy: Todd Richardson, Andrew Crawford, Jeremi Jones
Rossignol - wizerunek 2004/05 Race & Rally
Bazując na kampanii Race Golden Spirit w sezonie 03/04 (layouty prasowe, spoty radiowe pod hasłem "nowe narty Rossignol Golden Spirit 5 sekund do setki, klimatyzacja gratis") Rossignol pragnie ugruntować skojarzenie flagowych modeli nart Race Golden Spirit z sportem samochodowym. W sezonie zima 04/05 Rossignol planuje szeroką kampanię w mediach ogólnopolskich i lokalnych z wykorzystaniem wizerunku rajdowego mistrza polski Tomasza Czopika (zawodnika Excellent Sapa Rally Team). Dodatkową siłą kampanii jest fakt, że Tomasz Czopik jest doskonałym i zapalonym narciarzem, co daje całemu przedsięwzięciu solidny fundament autentyczności.
Rossignol Sportline - moda, moda, moda! … ale techniczna!!!
Odzież narciarska i snowboardowa Rossignol to nie tylko wzornictwo, moda, styl i niepowtarzalność. Kurtki, spodnie, swetry, rękawice cechują wysokie parametry oddychania i nieprzemakalności: membrany typu Gore-tex XCR, Windstopper, wodoszczelne zamki, ocieplenie Thermic Pro. Rossignol - prawie sto lat!
Skis Rossignol S.A. istnieje od 1907 roku. Zaczęło się skromnie, dziś: światowy lider w produkcji sprzętu narciarskiego. Produkcja nart z logo Rossignol to 800 tys. Par nart zjazdowych. Oprócz nart, Rossignol produkuje buty narciarskie, kije, sprzęt snowboardowy, odzież a także kaski, gogle, rękawice, rolki i odzież trekingową. Przy światowej produkcji szacowanej na 3,5 mln par nart zjazdowych udział procentowy marki Rossignol sięga 25 %, co plasuje francuską markę na pozycji lidera rynku narciarskiego. W gamie marek należących do grupy Rossignol jest m.in. Clevland Golf - sprzęt i odzież do gry w golfa
TOMASZ CZOPIK
Urodzony: 4 sierpnia 1964 w Krakowie Wykształcenie: wyższe, magister inżynier Żonaty: dwoje dzieci, córka i syn Zawód: kierowca rajdowy, prywatny przedsiębiorca, twórca Szkoły Bezpiecznej Jazdy
KIEROWCA RAJDOWY Tomasz Czopik w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski występuje od 1997 roku. W swoim debiucie wywalczył tytuł Mistrza Polski w klasie A6. Kolejne lata przyniosły dwa tytuły Mistrza Polski w grupie N zdobyte w Mitsubishi Lancerze Evo VI. Największy sukces w karierze krakowskiego kierowcy przyszedł w 2003 roku, kiedy to wraz ze swoim wieloletnim partnerem Łukaszem Wrońskim zdobył tytuł rajdowego Mistrza Polski.
Kariera sportowa: • Rajdowy Mistrz Polski - rok 2003 • Rajdowy Mistrz Polski w grupie N - rok 2002 • Rajdowy Mistrz Polski w grupie N - rok 2000 • Mistrz Polski w klasie A-6 - rok 1997
EKSPERT Tomasz Czopik od wielu lat zajmuje się promowaniem bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Wykorzystując swoje ogromne doświadczenie w tej dziedzinie Tomasz Czopik powołał do życia Szkołę Bezpiecznej Jazdy.
Postać medialna Dzięki odnoszonym sukcesom krakowski kierowca obecny jest w ogólnopolskich i regionalnych mediach (prasa, radio, telewizja).
Programy TV z uczestnictwem Tomasza Czopika: • TVP 1 - "Bezpieczna Jedynka" • TVP 3 Kraków - "Bezpieczna Małopolska", "Speed 2" • TVN Turbo ekspert w programach motoryzacyjnych • W roku 2001 Tomasz Czopik był prezenterem w programie motoryzacyjnym "MOC" wspólnie z piosenkarką Anitą Lipnicką prezentowali popularne marki samochodów, a dodatkowo omawiali zagadnienia dotyczące prawidłowych zachowań u kierowców.
Partnerem z prawego fotela Tomasza Czopika i współautorem największych sukcesów jest pilot Łukasz Wroński. Profesjonalną karierę pilota rajdowego rozpoczął w 1997 roku, od początku związany z Tomkiem Czopikiem. Z wykształcenia jest prawnikiem.
Rossignol - z francuskich Alp w polskie Tatry
Rossignol bardzo poważnie traktuję rosnący rynek europy wschodniej i środkowej. Pozycja marki Rossignol na polskim rynku odpowiada pozycji światowej. Rynek sprzedaży nowych nart zjazdowych szacuje się na poziomie 85 tys. par, z czego na Rossignol’a przypada ponad 21 tys. par, czyli podobnie jak na świecie 25 %. W Polsce oficjalnym importerem i dystrybutorem marki Rossignol, dbającym o sieć odbiorców oraz o promocję marki jest firma PM Sport z Warszawy.
| powrót
Zobacz
Aktualne wiadomości w twojej poczcie!
|
Sprzęt narciarski 24/25
Porady
|