Kneissl - Siła tradycji | 2004.11.17 |
(skionline.pl) Początkiem września odetchnęliśmy z ulgą: Kneissl - doskonale znana marka, na którą pracowano przez wiele lat, wyszedł z opałów unikając dalszego postępowania upadłościowego. Firma wznowiła działalność dzięki grupie inwestorów z Tyrolu.
Nowy Dyrektor Generalny, Klaus Brandstätter zdradził nam szczegóły dotyczące realizacji głównych założeń firmy oraz opowiedział, co Kneissl w najbliższym czasie zaoferuje swym partnerom handlowym.
Koncern Kneissl planuje przede wszystkim nawiązać do sukcesów odnoszonych w latach poprzednich przez Kneissl Tyrol. Powrót na trasy alpejskiego pucharu świata nie jest również odległą perspektywą. Jeżeli chodzi o przyszłe produkty, Kneissl kieruje się mottem: "Klasa zamiast ilości". Na początek Kneissl zamierza wypuścić limitowana serię 20 000 par nart ze znakiem jakości "Ręczna robota Kneissl / Kufstein". Większe serie ze średniej półki cenowej będą pochodziły od wybranych producentów austriackich. Firma z siedzibą w Kufstein planuje nawiązać współpracę głównie z ościennymi rynkami, mając w szczególności na względzie Tyrol, ale także cały region Austrii i Niemiec, Szwajcarię, Południowy Tyrol i Japonię.
Brandstätter myśli również o powrocie na międzynarodowy rynek w ciągu najbliższych dwóch, trzech lat. "Musimy sprawić, aby nasi klienci i partnerzy handlowi na powrót uwierzyli w siłę gwiazdy Kneissl’a". Wdrażając nowe koncepty chcemy wspierać naszych dystrybutorów, dlatego już planujemy budowę odpowiedniego zaplecza, które umożliwi prowadzenie owocnych interesów z Kneissl’em", twierdzi Brandstätter, wskazując kierunek działań. W przyszłości nasi partnerzy handlowi będą mogli liczyć na rzetelnego dostawcę oraz perfekcyjny i dobrze zorganizowany system obsługi klienta. Nasi kontrahenci mogą liczyć na produkt, który będzie wyróżniał się na rynku wśród konkurencji zarówno pod względem projektu, jak i jakości wykonania, a przede wszystkim sprosta indywidualnym potrzebom użytkowników. Koncept ten przewiduje również stworzenie selektywnej linii dystrybucyjnej na wybranych rynkach. "Mali - szybcy - oryginalni; chcielibyśmy, aby w przyszłości nasza marka była kojarzona właśnie z takim mottem", mówi nowy dyrektor generalny Kneissl’a. "Jesteśmy otwarci na współpracę z DeeLuxe", (również zarządzanym przez Brandstätter’a), "dzieląc koszty i korzystając ze wspólnej dystrybucji wszędzie, gdzie to możliwe." Powrót Kneissl’a na rynek - innowacyjne konstrukcje nart, technologicznie zaawansowane produkty o wysokiej jakości zarówno pod względem projektu jak i wykonania - oto, co Kneissl pokazał podczas ispo winter 04.
skionline.pl
| powrót
Zobacz
Aktualne wiadomości w twojej poczcie!
|
Sprzęt narciarski 24/25
Porady
|