Uniwersalny model z grupy Race Performance do biegu obiema technikami, zapewniający precyzyjną kontrolę nad nartą i posiadający dobrą elastyczność. CECHY KONSTRUKCJI: technologia konstrukcji buta Cockpit Control, mikroregulacja klamer, kryte sznurowanie Soft Fit, Free Flex, asymetryczne ochraniacze pięty, konstrukcja szkieletu w technologii Dual Density, wnętrze buta w technologii Thermo Adjustable Fit, zapinanie typu Lock Down, system szybkiego sznurowania Speed Lock, podeszwa NNN RC3 Pebax.
Technologia konstrukcji buta zapewniająca lepsze wsparcie tylnej części stopy, co powoduje lepszy przekaz sił z nogi na nartę i precyzyjną kontrolę nad sprzętem.
Soft Fit
Ergonomiczne, wodoodporne, zabezpieczające skutecznie przed zimnem krycie sznurowania w bucie biegowym.
Speed Lock System
System łatwego i szybkiego sznurowania, w którym sznurowadła z łatwością mogą być zaciągane bez konieczności zdejmowania rękawic.
Thermo Adjustable Fit
Technologia wykonania wkładki wewnętrznej w bucie biegowym, której cechą charakterystyczną jest to, że pod wpływem wzrostu temperatury wewnątrz buta wkładka dopasowuje się samoczynnie do kształtu stopy. Efektem jest maksymalny komfort użytkownika, precyzja pracy buta i perfekcyjne "czucie" narty.
Lock Down System
System zapinania buta biegowego zapewniający perfekcyjne dopasowanie buta do stopy poprzez równoczesną stabilizację pięty i podbicia. Dzięki temu zyskuje się lepszą precyzję ruchu i kontrolę nad nartą.
Free Flex
Technologia konstrukcji buta, pozwalająca dostosować jego giętkość i stopień ugięcia do stylu biegu. W technice klasycznej but charakteryzuje się dużą giętkością, co daje maksymalną siłę odbicia. W technice dowolnej but dobrze stabilizuje stopę i zapewnia optymalny przekaz sił z nogi na nartę.
Micrometric Buckle Ratchet
System zapięcia buta wokół kostki wykorzystujący klamrę z mikroleguracją. Daje to efekt w postaci lepszej stabilizacji kostki, perfekcyjnego "czucia" buta, precyzyjnej kontroli nad nartą i wzmocnionej siły odbicia.
Dual Density
Technologia polegająca na zastosowaniu plastikowych tworzyw o różnych gęstościach w jednym elemencie konstrukcji buta. Dzięki temu zyskuje się precyzyjną kontrolę nad sprzętem, zminimalizowanie wysiłku i optymalny kontakt narty ze śniegiem.