skionline.plsprzęt wiadomości Wyślij link znajomemu Wydrukuj Dodaj komentarz

Burton przejmuje nowe marki

2004.07.19
Kliknij, aby powiększyć.
Four Star Distribution wyraziło zgodę na odsprzedanie firmie Burton wszystkich 4 marek snowboard’owych. Obie strony uzgodniły już warunki przejęcia, a ostateczne sfinalizowanie transakcji zaplanowano na 15 sierpnia 2004.
Przejęcie nowych marek to kolejny sukces Burton’a, który do tej pory pozyskał już takie marki jak: Burton, Analog, Gravis Footwear, RED Helmets & Impact Protection i Anon Optics. "Sądzimy, że przejecie firm Forum, Special Blend, Jeenyus i Foursquare to szansa na pozyskanie doskonałych marek, które zdobyły już zaufanie konsumentów, lecz nie mają możliwości, aby w pełni wykorzystać swój potencjał rynkowy", twierdzi Laurent Potdevin, Dyrektor Burton’a. Markus Bohi z Four Star Distribution dodaje: "Decyzja o odsprzedaniu marek nie była łatwa. Biorąc po uwagę plany długofalowe, uświadomiliśmy sobie konieczność skupienia działań na obuwiu C1RCA oraz na produkcji odzieży. Już w ciągu ostatnich lat staraliśmy się odsprzedać wspomniane marki, lecz nigdy okazja nie była na tyle dobra, by podjąć ostateczny krok. W tej chwili nadszedł właściwy moment i jesteśmy do końca przekonani o słuszności decyzji, przekazując przyszłość marek w ręce światowego lidera, jakim niewątpliwie jest Burton."
"Muszę przyznać, że nie mogliśmy dłużej patrzeć, jak firmy narciarskie przejmują marki snowboard’owe.", mówi Jake Burton, założyciel i właściciel Burton’a. "Forum to firma, którą zawsze docenialiśmy, dlatego marka zdecydowanie musi zostać w rękach ludzi związanych ze snowboard’em. Dołożymy wszelkich starań, aby Forum i pozostałe marki rosły w siłę i nadal intensywnie się rozwijały."

skionline.pl

skionline.pl

powrót

Aktualne wiadomości w twojej poczcie!
Jeżeli chcesz otrzymywać cotygodniowy,
bezpłatny narciarski serwis informacyjny skionline.pl
dopisz się do naszego newslettera.


Sprzęt narciarski 24/25
Porady
WorldSkitest 23/24
  • Test nart 22/23
  • Snowstyle 22/23
  • WorldSkitest: