Atomic Metron nowa koncepcja | 2004.10.06 |
| Nowa linia Atomic Metron (fot. J.Ciszak/skionline.pl) |
|
Czy jeden model nart może zaspokoić potrzeby wszystkich narciarzy? Czy można śmigać w puchu, wykonywać ostre skręty i jeździć po twardych trasach na jednych nartach? Pozbądź się wszelkich uprzedzeń. Nowa linia nart firmy Atomic, Metron stworzyła nowy rozdział w historii sprzętu uniwersalnego.
Poza trasami potrzebujesz nart, które dzięki odpowiedniej konstrukcji pozwolą utrzymać się na śniegu; inaczej pójdziesz w dół jak Tytanic. Na trasach sprawdzają się natomiast krótkie narty, na których można wykonywać szybkie i agresywne skręty. Mając na względzie wspomniane właściwości stworzyliśmy linię łączącą cechy nart do jazdy w puchu oraz krótkich i zwrotnych modeli, na których wygrywa się slalom.
Metron to zupełnie nowe parametry nart przeznaczonych do jazdy w zróżnicowanym terenie. Rewolucja również w rozmiarze… już nie jeździmy na 205; zapomnijcie o 190-kach. Trzeba przygotować się maksimum na 162-172 cm. Uzasadnienie znajdziecie stając na stoku: szalejąc w puchu, lub skręcając ostro na twardej trasie. A chcecie jeszcze szybciej?... Masywna struktura zastosowana w Metron to większa powierzchnia styku ze śniegiem.
Kiedyś narciarze dobierali długość nart w zależności od wzrostu. Narty z kolekcji Metron dopasowuje się biorąc pod uwagę więcej elementów, które potem wpłyną na przyjemność i jakość jazdy:
• Waga • Umiejętności • Preferowany styl jazdy • Ulubiony model nart
Powyższe uwarunkowania mają bezpośredni wpływ na wybór nowoczesnych nart - z szerokim zastosowaniem i mniejszym promieniem skrętu.
To nowe standardy stosowane przy wyborze nart: jakich i dlaczego? Uniwersalność to cecha, która najlepiej charakteryzuje narty "dwa w jednym".
W kolekcji METRON po raz pierwszy zastosowano nowy współczynnik pomiaru (M2 Index), oparty na powierzchni styku nart, a nie długości.
skionline.pl
| powrót
Zobacz
Aktualne wiadomości w twojej poczcie!
|
Sprzęt narciarski 24/25
Porady
|