Mistrzostwo Świata Manfreda Prangera z 2010 i Wicemistrzostwo Świata Jensa Byggmarka w 2011 w slalomie to najlepsza rekomendacja dla nart Racetiger SpeedWall SL, jeszcze szybszych dzięki technologii Speedwall i drewnianemu rdzeniowi - Full Sensor Woodcore.
Konstrukcja rdzenia - Full Sensor Woodcore. Technologia - Power Construction, Powered by Steel, Spedwall. Profil - Full Camber.
Taliowanie 117_66_98, promień skrętu dla dł. 155-R=12,2; 160-R=13,1. Taliowanie 120_66_101, promień skrętu dla dł. 165-R=13,1.
Dwie warstwy Titanalu w rdzeniu narty. Dodaje narcie stabilność, sztywność oraz zwiększa możliwości tłumienia drgań, zwłaszcza przy dużych prędkościach.
Full Sensor Woodcore
Drewniany rdzeń typu FULL SENSOR WOODCORE na całej długości narty skutecznie tłumi drgania w czasie agresywnych skrętów na dużej prędkości i precyzyjnie przekazuje siłę sterującą na krawędź.
Power Construction
Konstrukcja stworzona dla nart, które przenoszą największe obciążenia, na których jeździ się dynamicznie i agresywnie. Jest, tak zwana konstrukcja "sandwich",z pionowymi ścianami bocznymi, gdzie kolejne warstwy narty nakładane są jedna na drugą, a wiązania są bezpośrednio lub poprzez płytę montowane do narty. Zapewnia doskonałą stabilność i trzymanie krawędzi. Tak zbudowane są narty zawodników Pucharu Świata, narty sportowe Racetiger i Code Speedwall, narty z grupy Titanal Freeride.
Speedwall
Racetiger Speedwall to narta powstała na bazie pucharowego doświadczenia konstruktorów Völkla. Zastosowano w niej najdoskonalszą i jedyną wykorzystywaną w Pucharze Świata konstrukcję typu sandwich. Ale to nie wszystko.