Wyjazdy
Stacje
Sprzęt
Pogoda
Hotele
Forum
Sport
Galerie
Katalog
STACJE
Wiadomości
Ceny skipassów
Kamery na stokach
Mapy tras
Daty otwarcia ośrodków
Hotele
Samochodem na narty
Ranking stacji narciarskich 23/24
Sezon:
23/24
22/23
17/18
16/17
15/16
14/15
Oceń stację narciarską – Świątkowa Wielka Mareszka, Beskid Niski
Twoja ocena
Aktualna ocena
Oceniamy wszystkie zagadnienia związane z wyciągami na terenie stacji narciarskiej - ich stan, wydajność, nowoczesność, ilość (w tym także ilość kolei krzesełkowych lub gondoli), wygodę i komfort użytkowania
1. Wyciągi i koleje - potencjał i komfort
Pod uwagę bierzemy wszystkie zagadnienia związane z trasami na terenie stacji narciarskiej - łączną długość i zróżnicowanie, długość i szerokość poszczególnych tras, jakość naśnieżania, przygotowanie, oświetlenie
2. Trasy - różnorodność i przygotowanie
W ocenie uwzględniamy wszystkie punkty gastronomiczne leżące na terenie stacji narciarskiej lub w jej bezpośrednim pobliżu - ich ilość i zróżnicowanie, różnorodność menu, wystrój i atmosferę
3. Gastronomia - wybór i jakość
Ocenie podlega dostępność komunikacyjna - jakość dróg dojazdowych, zatłoczenie, oznakowanie dojazdu, a także wielkość parkingów, ich bezpłatne użytkowanie, wielkość oraz komfort parkowania
4. Dojazd i parkowanie
Czy ośrodek narciarski posiada specjalnie wydzielone strefy dla dzieci, przedszkola narciarskie, karuzele i odgrodzone stoki dla najmłodszych, czy posiada dodatkowe atrakcje dla dzieci, czy punkty gastronomiczne są dostosowane do potrzeb rodzin z dziećmi, czy infrastruktura na stokach jest zaprojektowana także dla najmłodszych użytkowników (ułatwienia wsiadania na krzesło, osobne bramki dla dzieci), czy w cenniku uwzględnione są zniżki dla rodzin z dziećmi
5. Przyjazność rodzinom z dziećmi
Oceniamy wszystkie zagadnienia związane z bezpieczeństwem - czy trasy są zabezpieczone i dobrze oznakowane, czy krzyżują się z innymi trasami lub wyciągami, czy odpowiednio zabezpieczone są słupy i drzewa przy trasach, ilość i dostępność punktów ratownictwa, czy stoki są patrolowane przez policję
6. Bezpieczeństwo
Oceniamy ogólne wrażenia związane z podejściem do klienta na terenie całej stacji narciarskiej - na wyciągach, w wypożyczalniach i serwisach, w punktach gastronomicznych i parkingach. Czy cena (karnet, gastronomia, dodatkowe atrakcje) odpowiada jakości usług oferowanych na terenie stacji narciarskiej
7. Jakość obsługi
8. Stosunek ceny do oferty
wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera skionline.pl
Proszę przepisać poniższy kod:
* Twój adres e-mail będzie wykorzystywany tylko i wyłącznie na potrzeby oceny stacji narciarskich.
Booking.com
Bezpłatny newsletter skionline.pl
Dopisując się do bazy subskrybentów otrzymasz:
dostęp do najświeższych informacji na temat sprzętu, stacji
oraz wydarzeń na polskich i alpejskich stokach;
bieżące informacje o warunkach śniegowych i pogodowych w górach;
atrakcyjne oferty wyjazdów i szkoleń narciarskich w kraju i za granicą;
informacje o konkursach.