skionline.pl sprzęt relacje
Wiadomości
Innowacyjność, funkcjonalność i styl
2004.02.01
Branża outdoor’owa zawsze lubiła udowadniać, że jest wiodącym segmentem rynku, jeśli chodzi o wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań! Nie inaczej jest i tym razem. Przechadzając się po outdoor_ispo, w halach B4 - B6, nie wiesz gdzie najpierw spojrzeć.
Siła kobiet na ispo
fot. J.Ciszak/skionline.pl2004.02.01
Materiały - różnica pomiędzy tymi stosowanymi dla mężczyzn, a tymi które powinno się wykorzystywać produkując sprzęt dla kobiet jest oczywista! W narciarstwie, kobiety stanowią 43% rynku - jest to ogromna liczba, której nie powinno się lekceważyć. Kobiety wiedzą teraz więcej o technologii, niż kiedykolwiek. Z tego też powodu ich wymagania także rosną. "Czasy o całkowicie modnym wzornictwie już minęły, narty muszą zostać przystosowane do technicznych potrzeb kobiet", powiedział Stefan Vollbach, międzynarodowy dyrektor ds. marketingu i sprzedaży Head’a.
Rekordowa liczba wystawców
fot. J.Ciszak/skionline.pl2004.02.01
Ponad 1700 wystawców z ponad 40 krajów, wystawia się na targach ISPO (Międzynarodowe Targi Sprzętu Sportowego i Mody) zima 2004 odbywających się w Nowym Monachijskim Centrum Targów. To nowy rekord pod względem liczby wystawców, stąd cały przemysł w oczekiwaniu i w optymistycznym nastawieniu bacznie obserwuje, co dzieje się w Monachium.
Na desce z Mount Everest
2004.02.01
Dr Stefan Gatt jest pierwszym człowiekiem, który zjechał z Mount Everest na snowboardzie. W trakcie forum mówił o motywacji i trudach wyprawy oraz doświadczeniach "deskarza" zdobytych na "dachu świata". Nakreślił również jasno, jakie aspekty powinny zostać uwzględnione przez projektantów pracujących nad odzieżą narażoną na ekstremalnie niskie temperatury.
Nike wiodąca marka outdoor
fot. J.Ciszak/skionline.pl2004.02.01
Dyrektor handlowy w Nike Barcelona od niedawna zajmujący swoje stanowisk w Nike ACG, ma już jasno sprecyzowany cel: "Chcemy stać się wiodąca marką w przemyśle outdoor. ACG ma możliwość wykorzystania wyjątkowych materiałów i technologicznych rozwiązań Nike’a oraz dostosowywania ich do oczekiwań klientów outdoor".
Główne atrakcje ispo
2004.02.01
Columbia oferuje mocno poszerzoną kolekcję obuwia i udowadnia, że funkcjonalność nie musi być widoczna w design’ie buta! Taki-ta łączy doskonałą ochronę skóry z wyglądem i komfortem obuwia rekreacyjnego.
Alexander Popow zostaje partnerem Compex
2004.01.27
Alexander Popov, poczwórny mistrz Olimpijski w pływaniu i Compex, światowy lider w produkcji wysokiej klasy stymulatorów mięśniowych dla sportowców, szerzenia zdrowego trybu życia i reedukacji mięśniowej, podpisali dzisiaj w głównej siedzibie Compex, kontrakt na 3 lata.
Prezentacja WGSN Globar Trend Direction
2004.01.27
WGSN i ispo pragnie zaprosić na lunch (13.30), po nim nastąpi…
Prezentacja WGSN Globar Trend Direction dla rynku sportowego/ulicznego 2005/2006.
ODLO wycofuje się z odzieży dla rowerzystów
2004.01.27
W nadchodzącym sezonie 2004/5, Szwajcarski dostawca odzieży sportowej ODLO będzie skupiał się na najważniejszych działach i zawężał linię produktów. "Nie będziemy oferować kolekcji "Cycling" następnej zimy", powiedział Dyrektor do spraw marketingu Daniel Schaffo, "Decyzja została podjęta na korzyść bielizny sportowej, "Tec Shirts" i innych dywizji: "Running", "X-Country" i "Outdoor" ponieważ zauważamy większą możliwość wzrostu w tych grupach.
Nowe marki na board_ispo winter 04.
2004.01.27
Duża liczba nowych marek po raz pierwszy tej zimy, pojawi się na board_ispo . By odnaleźć ich stoiska, udostępnimy specjalną ulotkę na ten czas. Dla wszystkich którzy nie mogą czekać: tutaj jest wersja cyfrowa. Mapkę będzie można też znaleźć w gazecie ispo_daily_news, osiągalną każdego ranka przy wejściach na ispo…

Mapka bard_ispo New Labels »
Peter Bauer wystawia nowy serial na kanale Eurosport
2004.01.20
‘Between the Lines’ (miedzy wierszami) to 10 odcinkowy serial, dający widzom dostęp za kulisy snowboardowej kultury. Pozwala nam uczestniczyć w momentach, o których nawet nie wiedzieliśmy, że istnieją.
Nowy vice prezes sprzedaży na US Pony Apparel
2004.01.07
Michael Brosnahan został mianowany przez dział marketingu, vice prezesem działu sprzedaży na Stany Zjednoczone Pony Apparel. Na tej nowo stworzonej pozycji, Brosnahan będzie zarządzał wszystkimi aspektami operacji sprzedaży działu ubiorów Pony International, urzędując w głównej siedzibie w Santa Barbara.
poprzednie85 - 96 z 115następne
Relacja

zobacz wszystkie galerie