Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

narty dla 30 latki, 162cm/59kg poziom 4-5

ann

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jeżdżę już od kilku lat na nartach, ale sporadycznie, więc nie czuję się jeszcze do końca pewna w skrętach i żadko wyjeżdżam na czerwone trasy, niechętnie rozwijam większe szybkości. Chciałabym kupić nowe narty do niewymagającej jazdy po przygotowanych stokach, czy moglibyście mi coś polecić? Mam do dyspozycji do 1000zł i wstępnie upatrzyłam sobie Rossignole:

http://skiteam.pl/narta/Rossignol/harmony-i-style_09/10_2/

i Heady:

http://sklep.intersport.pl/product-pol-1233650392-Narty-Head-Fine-One-LR-311849-wiazania-LR9-100244.html

Co sądzicie o takim wyborze?

Druga sprawa to wiązania, co to jest za typ: Sap90 Zip, nie mogę go znaleźć w internecie, a w zależności od sklepu można znaleźć różne wiązania w zestawie do Rossignoli, które powinnam wybrać, na co zwrócić uwagę?

Będę wdzięczna bardzo za informację, bo wyjazd na narty tuż, tuż :-)

Ania

Do Bugajsona

Dzięki za podpowiedzi!!! Do tej pory jeździłam na Dynastarach - fakt, że starych, moich piewrszych nartach, wcale nie damskich, kupionych na giełdzie sportowej - ale do Dynastarów narazie mam uraz:( Trzy lata sie na nich uczyłam i tak...oj ciężkawo. W ubiegłym sezonie 2 razy miałam na nogach rosigniole damskie i nagle okazało się, że każdy skręt to wcale nie musi być walka o życie:):) Zatem narazie bardzo subiektywnie Dynastary sobie w ogóle odpuszczam.

Dotychczas nic nie wiedziałam o tych K2 a teraz zobaczyłam, że mają wiązania Markera - to chyba dobra marka?

Ponadto widzę, że podpowiadasz mi narty z poprzednich sezonów tym samym tańsze co mnie cieszy:)

Powiedz gdybys miał wybrać jedne z tych wszystkich oprócz Dynastarów to które? Czy faktycznie nie warto płacić za "nowsze" modele? Nie chodzi mi o szatę graficzna bo to mało ważne ale o jakieś nowe ulepszenia. Czy cos się zmieniło spektakularnego w ostatnim czasie i warto dopłacić za nowszy sezon czy darowac sobie?