Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Pytanie do bywalców Kronplatzu


krotosz

Rekomendowane odpowiedzi

Pomimo moich usilnych starań,po przejrzeniu wielu map w necie i mapki którą otrzymałem bezpośrednio ze stacji(po zamówieniu na ich stronie)nie mogę rozwikłać jednej zagadki,gdyż różne zródła różnie podają(nawet info z mapki z Kronplatz jest inne niż w ich katalogu który wraz z mapą otrzymałem).W związku z tym proszę o odp.czy wyciągami Marchner i Belwedere wzdłuż trasy nr.28 wjadę na samą górę bez przesiadki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Belvedere to wagon 8 osobowy z tego co pamiętam - wjeżdrza bez przesiadki na szczyt tak mniej więcej z połowy zbocza (na stronę wschodnią), to drugie to chyba krzesło ale nim nie jechałem i nie wiem, na tą stronę malo jeździłem.

A skąd dokąd chcesz wjeżdżać bez przesiadki - z tekstu zrozumiałem, że wzdłuż trasy 28 ale nie jestem pewien. W domu wezmę mapkę z Korony to sprawdzę to z tym co tam pamiętam. Na sam szczyt bez przesiadania się wjeżdża się z Brunico (dwie gondole) i z Olang, reszta to kombinację. Na szczyt do tego wjeżdza jeszcze kilka gondolek i krzeseł ale to już tylko albo z przełęczy Furcia (gondola) albo z końcówek tras schodzących ze szczytu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu szukam dla moich kobiet jak najdłuższej kombinacji niebieskich tras bez konieczności przesiadek przy wjezdzie na górę.Trasa 28 w połączeniu z 7 lub 8 daje całkiem niezłą długość,lecz niektóre zródła podają (podobnie jak Ty)że Marchner to ławka więc na pewno trzeba by się przesiadać na Belweder aby dotrzeć na szczyt.Znalazłem jednak w necie oraz na mapce na 2009/10 którą otrzymałem ze stacji oznaczenie że Marchner to gondola(zaznaczona jako "new")i wtedy pewnie byłaby tylko stacja pośrednia bez konieczności wysiadania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic tam takiego nie było. Tu masz link do strony ośrodka z mapką - chyba aktualną, wynika z niej. że jest przesiadka z krzesła, z którego trzeba trochę w dół zjechać do kolejki Belvedere aby dostać się na szczyt. Ale to nie jest jakoś bardzo uciążliwe.

http://88.198.3.37/kronplatz/flash/pistenplan2009de.swf

Długa niebieską trasę masz na przełęcz Furcia ze szczytu, na górę wjeżdrza się wtedy jedną gondolą Ruiz. Tylko aby zjechać trzeba na szczycie od stacji przejśc ze 100 metrów albo zjeżdżać zbocze w skos bo ta niebieska idzie mocnao dookoła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do JC.Dzięki za zdjęcie,jednak moje wątpliwości budzi fakt czy tą gondolą wjadę z dołu trasy 28 czy będę musiał najpierw wjechać ławką o potem przesiąść się na gondolę jak to opisał mihumor.Jestem w posiadaniu mapki która pokazuje jako nową inwestycję na najbliższy sezon gondolę od samego dołu,a mam też katalog z Kronplatzu na sezon 09/10 i tam na niewielkiej mapce nadal widnieje ławka Marchner.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do JC.Dzięki za zdjęcie,jednak moje wątpliwości budzi fakt czy tą gondolą wjadę z dołu trasy 28 czy będę musiał najpierw wjechać ławką o potem przesiąść się na gondolę jak to opisał mihumor.Jestem w posiadaniu mapki która pokazuje jako nową inwestycję na najbliższy sezon gondolę od samego dołu,a mam też katalog z Kronplatzu na sezon 09/10 i tam na niewielkiej mapce nadal widnieje ławka Marchner.

Z przesiadką!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dojazd na Kronplatz

koleżanki i koledzy którędy na Kronplatz się udać z Cieszyna:

1. Brno - Wiedeń - Graz - Klagenfurt - Villach - Lienz - Brunico

czy może?

2. Brno - Linz - Salzburg - Insbruck - Przełęcz Brenner - Brunico

odległość różnią się nieznacznie, więc najistotniejszy wydaje się czas przejazdu i ewentualne dodatkowe koszty.

Edytowane przez ravick97
i to i
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy kiedy się tam wybierasz. Jeśli przed sezonem to chyba lepiej przez Brenner - dopiero za przełęczą zjeżdżasz z autostrady.

Jednak w sezonie, z powodu częstych korków w okolicach Monachium - Insbruck

ja wolę za Villach zjechać z autostrady i dalej lokalnymi drogami, bez korków dojechać do Brunico.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeżdzę zawsze przez Znojmo, Salzburg i Innsbruck, koszt dodatkowy to 8 Euro. W ten sposób mijasz kiepski odcinek Mikulov- Wiedeń oraz taki sobie przejazd przez Osttirol. Najbliżej to zjechać za Salzburgiem na Bad Raichenhall i później lecimy na St Johan, Kitzbuhle, Mitersil i Lienz i do Włoch ale to nie jest szybciej niż przez Brenner. Do tego przejazd przez Brenner bardzo fajny, zwłaszcza zjazd na Włoską stronę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy kiedy się tam wybierasz. Jeśli przed sezonem to chyba lepiej przez Brenner - dopiero za przełęczą zjeżdżasz z autostrady.

Jednak w sezonie, z powodu częstych korków w okolicach Monachium - Insbruck

ja wolę za Villach zjechać z autostrady i dalej lokalnymi drogami, bez korków dojechać do Brunico.

Korek na Rosenhaim mija się zjeżdzając za Salzburgiem na Bad Raichenhall - dalej St. Johan i stąd do wyboru - Kufstain, Worgl liub pchać sie przez Osttirol, mozna minąć też autostradę i jechać równoległą aż do Innsbrucka a i nawet Brenner przejechać zwykłą drogą za darmo i bez korka na bramkach - tylko czas trzeba mieć na te dodatkowe warianty. Ale z Salzburga do Worgl jedzie sie lokalna porównywalnie jak autostradą bo to dużo bliżej. No i Ski Welt można sobie pooglądać:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem: tunel z Mitersil do Matrai jest płatny, nie pamiętam ale chyba koło 5E. Co do korków to mi w tym rejonie najbardziej dawały sie we znaki przy wyjeździe. Generalnie odcinek Innsbruck- Rosenhaim bywa tragiczny, zawsze objeżdrzałem bocznymi drogami klucząc to po jednej stronie autostrady to po drugiej z atlasem drogowym Austrii na kolanach - przy korku ta główna, która idzie wzdłuż tez sie korkuje ale można to mijać mniejszymi ścieżkami. Niemniej w tym roku w lutym i tak w końcu ugrzęzłem bo masę dróg bocznych zamkneli z uwagi na lawiny. Dlatego warto wyjechać bardzo wcześniej rankiem wtedy nie ma tego problemu. Wyjeżdrzając koło 8-10 rano to i sam wyjazd z środka typu Kronplatz, Badia czy Val Gardena (jak się mieszka gdzieś wyżej) bywa traumatyczny bo już na starcie stoi się godzinę- albo dwie by opóścić wioskę. Wyjazd do Pl po sobotniej jeździe na wieczór też może być trudny - tak zrobiłem raz i trafiłem na falę jednodniowych narciarzy i megakorki wszędzie, a do tego ludzie dowalali z wszelkich bocznych wracając z rożnych wyciągów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...