Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Szczyrk - czy coś się dzieje ?


kemyR

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. czy ktoś wie cokolwiek na temat zapowiedzianych rozbiórek wyciągów narciarskich w ośrodku GAT w Szczyrku ? Rozbiórek i oczywiście budowy nowej infrastruktury bo chyba to najbardziej nas amatorów białego szaleństwa interesuje. Coprawda mieszkam blisko Szczyrku,ale rowerowo najczęściej odwiedzam Skrzyczne gdzie raczej rewolucji się spodziewać nie można :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. czy ktoś wie cokolwiek na temat zapowiedzianych rozbiórek wyciągów narciarskich w ośrodku GAT w Szczyrku ? Rozbiórek i oczywiście budowy nowej infrastruktury bo chyba to najbardziej nas amatorów białego szaleństwa interesuje. Coprawda mieszkam blisko Szczyrku,ale rowerowo najczęściej odwiedzam Skrzyczne gdzie raczej rewolucji się spodziewać nie można :/

Jak dla mnie to na weekend za daleko,na ferie zimowe szkoda czasu/jak inni forumowicze sądzą/,ale dla Śląska to wiadomość pocieszająca;):),a później to ja też przyjadę,zamiast do Zakopca czy SzP.Ważne ,że coś się dzieje;):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"w ośrodku COS ( Duże Skrzyczne) trwa wymiana dwóch starych dwuosobowych krzeseł na jedną 6-osobową szybka kanapę.Budowane są też dwie 4-osobowe kanapy obsługujące stare jak i 3 nowo wytyczone trasy. Wszystkie nartostrady są poszerzane , a całość ma być naśnieżana nowym nowoczesnym sytemem lanc i armatek. Trasa FIS ma być oświetlona na całej długości.Pod dolną stacją 6-osobowego krzesła budowany jest nowy duży parking oraz komfortowe zaplecze dla narciarzy.W niedalekiej przyszłości Nartostrady COS-u mają być połączone z trasami GAT. Będzie obowiązywał na nich jeden wspólny skipas"

Czy ja kiedyś przeczytam coś takiego na temat jakiegokolwioek osrodka narciarskiego w naszym kraju :confused::confused::confused:

Ps

to co w cudzysłowiu to oczywiście efekt pracujacej wyobraźni autora postu;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"w ośrodku COS ( Duże Skrzyczne) trwa wymiana dwóch starych dwuosobowych krzeseł na jedną 6-osobową szybka kanapę.Budowane są też dwie 4-osobowe kanapy obsługujące stare jak i 3 nowo wytyczone trasy. Wszystkie nartostrady są poszerzane , a całość ma być naśnieżana nowym nowoczesnym sytemem lanc i armatek. Trasa FIS ma być oświetlona na całej długości.Pod dolną stacją 6-osobowego krzesła budowany jest nowy duży parking oraz komfortowe zaplecze dla narciarzy.W niedalekiej przyszłości Nartostrady COS-u mają być połączone z trasami GAT. Będzie obowiązywał na nich jeden wspólny skipas"

Czy ja kiedyś przeczytam coś takiego na temat jakiegokolwioek osrodka narciarskiego w naszym kraju :confused::confused::confused:

Ps

to co w cudzysłowiu to oczywiście efekt pracujacej wyobraźni autora postu;)

ale mnie wkręciłeś...myslałem przez moment że to prawda:D:eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"w ośrodku COS ( Duże Skrzyczne) trwa wymiana dwóch starych dwuosobowych krzeseł na jedną 6-osobową szybka kanapę.Budowane są też dwie 4-osobowe kanapy obsługujące stare jak i 3 nowo wytyczone trasy. Wszystkie nartostrady są poszerzane , a całość ma być naśnieżana nowym nowoczesnym sytemem lanc i armatek. Trasa FIS ma być oświetlona na całej długości.Pod dolną stacją 6-osobowego krzesła budowany jest nowy duży parking oraz komfortowe zaplecze dla narciarzy.W niedalekiej przyszłości Nartostrady COS-u mają być połączone z trasami GAT. Będzie obowiązywał na nich jeden wspólny skipas"

Czy ja kiedyś przeczytam coś takiego na temat jakiegokolwioek osrodka narciarskiego w naszym kraju :confused::confused::confused:

Ps

to co w cudzysłowiu to oczywiście efekt pracujacej wyobraźni autora postu;)

Po przeczytaniu pierwszego zdania zacząłem się cieszyć, jednak w trakcie drugiego wpadłem w śmiech... bo wiedziałem że to bajka.:) W Polsce są problemy z postawieniem jednego wyciągu, a gdzie tam kilka na raz!:P

P.S.

Można byłoby coś takiego napisać, "Narciarska bajka o polskich stokach":d

Edytowane przez obal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojechałem do Szczyrku żeby sprawdzić, czy przypadkiem coś się tam nie dzieje i... nie dzieje się przypadkiem.

Wszystko pozamykane, trawa po pas i ... nic, cisza!

Tu możecie zobaczyć jak to wygląda: http://www.skionline.pl/galerie/?co=galerie&g_co=galeria&g_id=579&g_numer_zdj=1

Edytowane przez JC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogło być gorzej.. mogli np zacząć rozbierać stare, a nie budować nowych :)

Cóż skoro nic się nie dzieje,mam nadzieje ze przynajmniej ośrodek będzie funkcjonował normalnie. Jest jaki jest,ale mieszkając 15km od niego uważam go za jedną z lepszych opcji na zimowe szaleństwo (głównie w tygodniu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż skoro nic się nie dzieje,mam nadzieje ze przynajmniej ośrodek będzie funkcjonował normalnie....

Funkcjonował normalnie:

-Parkingi będą za darmo i odśnieżone

-Na trasach będzie narobione tyle śniegu że nie będą wyłaziły kamory

-Trasy będą co rano wyratrakowane

-Będą czyste, schludne, ciepłe toalety

-Będą przytulne lokale gastronomiczne

To jest takie niezbędne minimum normalności...

W każdym razie podziwiam Twój optymizm:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jedna cos się rusz ... ?

Może jednak jest promyk nadziei dla Szczyrku.

COS ogłosił przetarg na wykonanie dokumentacji przebudowy górnego odcinka kolei krzesełkowej na odcinku Jaworzyna - Skrzyczne

Projektowana kolej linowa winna przebiegać po trasie obecnie funkcjonującej kolei i być koleją 4 miejscową wyprzęganą. Krzesełka powinny posiadać boczne i górne osłony od wiatru, deszczu i śniegu. Istniejące perony kolei musza zostać projektowane i dostosowane do kolei 4 miejscowej. To samo dotyczy istniejącego systemu kontroli dostępu. Zamawiający wymaga aby kolej została zaprojektowana zgodnie z najnowszymi osiągnięciami technicznymi. Jej napęd powinien być energooszczędny całkowicie uniezależniony od warunków atmosferycznych. Kolej musi spełniać wymogi określone w przepisach Dozoru Technicznego Transportowego. W ramach opracowania przewidzieć należy także demontaż istniejącej kolei linowej oraz tych elementów infrastruktury które ulęgają przebudowie.

Dla prawidłowego sporządzania oferty podajemy dane techniczne obecnie eksploatowanej kolei linowej Jaworzyna - Skrzyczne). Długość trasy istniejącej kolei -1300 mb Różnica poziomów - 300mb Ilość krzeseł 2 osobowych - 176szt Prędkość maksymalna - 2,25m/s (zimą); 1,5 m/s (latem) Moc silnika napędowego- 250 kW..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"w ośrodku COS ( Duże Skrzyczne) trwa wymiana dwóch starych dwuosobowych krzeseł na jedną 6-osobową szybka kanapę.Budowane są też dwie 4-osobowe kanapy obsługujące stare jak i 3 nowo wytyczone trasy. Wszystkie nartostrady są poszerzane , a całość ma być naśnieżana nowym nowoczesnym sytemem lanc i armatek. Trasa FIS ma być oświetlona na całej długości.Pod dolną stacją 6-osobowego krzesła budowany jest nowy duży parking oraz komfortowe zaplecze dla narciarzy.W niedalekiej przyszłości Nartostrady COS-u mają być połączone z trasami GAT. Będzie obowiązywał na nich jeden wspólny skipas"

Czy ja kiedyś przeczytam coś takiego na temat jakiegokolwioek osrodka narciarskiego w naszym kraju :confused::confused::confused:

Ps

to co w cudzysłowiu to oczywiście efekt pracujacej wyobraźni autora postu;)

Może jednak jest promyk nadziei dla Szczyrku.

COS ogłosił przetarg na wykonanie dokumentacji przebudowy górnego odcinka kolei krzesełkowej na odcinku Jaworzyna - Skrzyczne

Projektowana kolej linowa winna przebiegać po trasie obecnie funkcjonującej kolei i być koleją 4 miejscową wyprzęganą. Krzesełka powinny posiadać boczne i górne osłony od wiatru, deszczu i śniegu. Istniejące perony kolei musza zostać projektowane i dostosowane do kolei 4 miejscowej. To samo dotyczy istniejącego systemu kontroli dostępu. Zamawiający wymaga aby kolej została zaprojektowana zgodnie z najnowszymi osiągnięciami technicznymi. Jej napęd powinien być energooszczędny całkowicie uniezależniony od warunków atmosferycznych. Kolej musi spełniać wymogi określone w przepisach Dozoru Technicznego Transportowego. W ramach opracowania przewidzieć należy także demontaż istniejącej kolei linowej oraz tych elementów infrastruktury które ulęgają przebudowie.

Dla prawidłowego sporządzania oferty podajemy dane techniczne obecnie eksploatowanej kolei linowej Jaworzyna - Skrzyczne). Długość trasy istniejącej kolei -1300 mb Różnica poziomów - 300mb Ilość krzeseł 2 osobowych - 176szt Prędkość maksymalna - 2,25m/s (zimą); 1,5 m/s (latem) Moc silnika napędowego- 250 kW..

Aklim,

Ty jakąś wyrocznią jesteś,czy co? :rolleyes:;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem na małym skrzycznym wczoraj... widzialem jakis technikow kombinujacych przy orczyku - takze wszystko wskazuje na to iz wyciagi zaczynaja byc przygotowywane do zimy.uffff... :)

:D:D:D Byli to co najwyżej złodzieje złomu, albo separatyści z terrorystycznego ugrupowania "Pracownia na rzecz wszystkich istot"

...jakoś nie bardzo chce mi się wierzyć, że o tej porze roku, w niedzielę, ktokolwiek dokonywał by jakichś przeglądów, czy napraw infrastruktury narciarskiej w Szczyrku:rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Tak trochę wstyd, bo "nasza' rodzima firma z tą ceną to się trochę wygłupiła, ponad 2 razy tyle to lekka przesada, tym bardziej że są tu na miejscu i choćby nie muszą mówiąc delikatnie "wyważać drzwi" w odpowiednich instancjach urzędniczych celem pozyskania warunków zabudowy, uzgodnień technicznych ect...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak trochę wstyd, bo "nasza' rodzima firma z tą ceną to się trochę wygłupiła, ponad 2 razy tyle to lekka przesada, tym bardziej że są tu na miejscu i choćby nie muszą mówiąc delikatnie "wyważać drzwi" w odpowiednich instancjach urzędniczych celem pozyskania warunków zabudowy, uzgodnień technicznych ect...

Tatrapoma tak sobie zaprojektuje ze bedzie trzeba zamontowac ich urzadzenia bo to nie jest niezalezny projektant tylko producent. Poza tym to troche zalosne ze jedynym kryterium jest cena. No i dodatkowo ci architekci pewnie przewalili cene, dziwne ze nie bylo wiecej ofert.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...