Gość croppen Napisano 9 Luty 2009 Zgłoszenie Share Napisano 9 Luty 2009 siemano jaka powinna byc sila wypiecia przy wadze 75kg? bo mam pewne watpliwosci czy te narty powinny si ewypiac szybciej czy pozniej z gory dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Homar Napisano 9 Luty 2009 Zgłoszenie Share Napisano 9 Luty 2009 sila wypięcia jesli jezdzisz normalnie bez szalenstw przy twojej wadze jak dla mnie powinna wynoscić 7 din ale to zależy od umiejętnosci i tego gdzie i w jaki sposob uzywasz nart, takie jest moje zdanie ja slalomke mam nakręconą na 7/8 a gigantke 10 i i tak sie wypina (sprawdzałem) a waże tyle co dobry indyk 65 kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
juice Napisano 9 Luty 2009 Zgłoszenie Share Napisano 9 Luty 2009 Jak tak jak pisal Homar to moze nawet ciut mniej. Sa tabele z kombinacja wagi/dlugosci skorupy buta/wzrostu/umiejetnosci. Pokazuje ile din. Oczywiscie wedle swojego doswiadczenia i wiedzy mozesz "przeskoczyc" tabele Homek, juz pisales ze jestes ciezszy, to co to znowu za dieta ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Homar Napisano 9 Luty 2009 Zgłoszenie Share Napisano 9 Luty 2009 Juz wiesz co. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość croppen Napisano 9 Luty 2009 Zgłoszenie Share Napisano 9 Luty 2009 no ok mowicie okolo 7din a nie ma znaczenia ze to sa narty freestylowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Homar Napisano 9 Luty 2009 Zgłoszenie Share Napisano 9 Luty 2009 (edytowane) Tak jak pisałem zależy do czego bedziesz je użytokwał nie wiem jak nakręca sie wiazania do latania i tu jest problem, posiadam tak owe troche bardziej BC niź P&P ale mimo wszystko, kolega który od lat jezdzi poza trasami powiedziałmi że jak mam zamiar jezdzić w puchu to żebym nakręcił na maksa i sie niebał że wypnie bo szukać cieżko...;/ tam skala do 11 ale co ze skakaniem ? To jest wg mnie pytanie do JACKA który jak wiemy i patrzymy z podziwem od paru sezonów smiga Offpiste a wiec ? może on coś podpowie. Edytowane 9 Luty 2009 przez Homar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dziatwa Napisano 9 Luty 2009 Zgłoszenie Share Napisano 9 Luty 2009 , kolega który od lat jezdzi poza trasami powiedziałmi że jak mam zamiar jezdzić w puchu to żebym nakręcił na maksa i sie niebał że wypnie bo szukać cieżko...;/ . :confused:tez ciekaw jestem odpowiedzi Jacka ale inna metoda na trasy gdzie istnieje mozliwośc nadziania sie w puchu na kamulce czy zwalone drzewa są paski, takie jak kiedys tylko dłuższe i bardziej elastyczne:cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boogie Napisano 9 Luty 2009 Zgłoszenie Share Napisano 9 Luty 2009 (edytowane) poszukaj na forum był temat gdzie chyba bobic zamieszczał ruską stronke co oblicza jak powinny byc ustawione wiązania:) oto on http://theloginovs.wtr.ru/equipe/bidings/iso.htm Edytowane 9 Luty 2009 przez bugajson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość stiv Napisano 12 Luty 2009 Zgłoszenie Share Napisano 12 Luty 2009 Przy zakupie nart ustawiono mi wiązania na 70 kg moja waga to 68 kg narty Elan sl, dzisiaj przy dużej szybkości wypięła mi się narta podkręcać wiązania czy nie i o ile. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boogie Napisano 12 Luty 2009 Zgłoszenie Share Napisano 12 Luty 2009 wejdz na ta stronke co podalem i sprawdz:) dobrze podaje:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregre0 Napisano 12 Luty 2009 Zgłoszenie Share Napisano 12 Luty 2009 Przy zakupie nart ustawiono mi wiązania na 70 kg moja waga to 68 kg narty Elan sl, dzisiaj przy dużej szybkości wypięła mi się narta podkręcać wiązania czy nie i o ile. Zajrzyj na stronę podaną przez Bugajsona i popatrz od czego i o ile zależy ustawiana siła wypięcia. Sam oceń jakie znaczenia ma różnica o dwa kilo, a jakie nieścisłe określenie charakteru jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jet Napisano 18 Sierpień 2009 Zgłoszenie Share Napisano 18 Sierpień 2009 (edytowane) Diagnostyk do wiazań narciarskich to wyjscie ... Zrób sobie diagnostyke wiazan na Jetbondzie... [YOUTUBE]JkN8AA0u1Hk[/YOUTUBE] siemano jaka powinna byc sila wypiecia przy wadze 75kg? bo mam pewne watpliwosci czy te narty powinny si ewypiac szybciej czy pozniej z gory dzieki Edytowane 18 Sierpień 2009 przez JC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość bobic Napisano 18 Sierpień 2009 Zgłoszenie Share Napisano 18 Sierpień 2009 Tak, diagnostyka wiazan jest potrzeban. Z sezonu na sezon nasze wiazania pracuja inaczej, z inna sila wypinaja. Maszyna pokaze Ci na aile nastawic, by bezpieczenstwo Twojej jazdy na nartach byl ozachowane. A, ze to troche kosztuje? No coz.... albo nogi, albo ..... ladny gipsik. Jest w Polsce kilka sklepow, ktore posiadaj Jetbonda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek Napisano 18 Sierpień 2009 Zgłoszenie Share Napisano 18 Sierpień 2009 Tak, diagnostyka wiazan jest potrzeban. Z sezonu na sezon nasze wiazania pracuja inaczej, z inna sila wypinaja. Maszyna pokaze Ci na aile nastawic, by bezpieczenstwo Twojej jazdy na nartach byl ozachowane. A, ze to troche kosztuje? No coz.... albo nogi, albo ..... ladny gipsik. Jest w Polsce kilka sklepow, ktore posiadaj Jetbonda... ... maszyna tylko wyeliminuje niedoskonalosc wskazania skali na wiazaniu ale i tak sila wypiecia bedzie ustawiona w sposob subiektywny, to jest jakis zloty srodek ale idealu nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jet Napisano 18 Sierpień 2009 Zgłoszenie Share Napisano 18 Sierpień 2009 ... maszyna tylko wyeliminuje niedoskonalosc wskazania skali na wiazaniu ale i tak sila wypiecia bedzie ustawiona w sposob subiektywny, to jest jakis zloty srodek ale idealu nie ma 1.Wyeliminowanie błedu to podstawa . Nawet zawodnicy tesuja wiazania . Bo jesli np. maja krecic na 12 ale okazuje sie ze realne 12 na lewym przodzie to 14 a prawym przodzie to 11 - to jest to kolosalna roznica. 2Jeszcze gorzej jest z amatorami -im dłuzsza stopa tym wieksza dzwignia i wskazanie powinno byc mniejsze -mniejsze predkosci podczas upadku powoduja gwałtowne zatrzymanie bez inercji niwelujacej stopniowo predkosc - efekt spiralne złamania kosci i zerwania wiazadel 3.Maszyna bierze pod uwage : -wzrost, wage ,długosc podeszwy, wiek ( rzeszutowatosc kosci) , zaawansowanie -1 do +3 .Ztym ze skrajne sa własciwie odrzucane -nie oszukasz jej podajac ze swietnie jezdzisz ale masz 30 kg nadwagi.Zrzuci skale w dół( wieksza ponad norme masa - osłabia wytrzymałośc kosci ,stawow i wiazadeł) Jest obsługiwana przez windows XP przez co ma łatwosc aktualizowania danych. W Szwajcarii jest obowiazkowe badanie raz na rok - jak auta. Nie masz naklejki nie dostaniesz odszkodowania. Mało tego sprzedawca , który wyreguluje twoje wiazania bez maszyny - odpowiada karnia w razie wypadku. Kropka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jet Napisano 18 Sierpień 2009 Zgłoszenie Share Napisano 18 Sierpień 2009 (edytowane) Nie do konca ... maszyna tylko wyeliminuje niedoskonalosc wskazania skali na wiazaniu ale i tak sila wypiecia bedzie ustawiona w sposob subiektywny, to jest jakis zloty srodek ale idealu nie ma 1.Wyeliminowanie błedu to podstawa . Nawet zawodnicy tesuja wiazania . Bo jesli np. maja krecic na 12 ale okazuje sie ze realne 12 na lewym przodzie to 14 a prawym przodzie to 11 - to jest to kolosalna roznica. 2Jeszcze gorzej jest z amatorami -im dłuzsza stopa tym wieksza dzwignia i wskazanie powinno byc mniejsze -mniejsze predkosci podczas upadku powoduja gwałtowne zatrzymanie bez inercji niwelujacej stopniowo predkosc - efekt spiralne złamania kosci i zerwania wiazadel 3.Maszyna bierze pod uwage : -wzrost, wage ,długosc podeszwy, wiek ( rzeszutowatosc kosci) , zaawansowanie -1 do +3 .Ztym ze skrajne sa własciwie odrzucane -nie oszukasz jej podajac ze swietnie jezdzisz ale masz 30 kg nadwagi.Zrzuci skale w dół( wieksza ponad norme masa - osłabia wytrzymałośc kosci ,stawow i wiazadeł) Jest obsługiwana przez windows XP przez co ma łatwosc aktualizowania danych. W Szwajcarii jest obowiazkowe badanie raz na rok - jak auta. Nie masz naklejki nie dostaniesz odszkodowania. Mało tego sprzedawca , który wyreguluje twoje wiazania bez maszyny - odpowiada karnie w razie wypadku. Kropka i to jest póki co ideał - dopóki nie wszczepią nam czipa do głowy Edytowane 18 Sierpień 2009 przez Jet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mysiauek Napisano 18 Sierpień 2009 Zgłoszenie Share Napisano 18 Sierpień 2009 Gdzieś w okolicach Katowic można to cudo zobaczyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jet Napisano 18 Sierpień 2009 Zgłoszenie Share Napisano 18 Sierpień 2009 (edytowane) kliknij w wyszukiwanie na jakies klucze :serwisy diagnostyka wiazan jetbond - cos trafisz. W Krakowie ma Intersport w Zakopiance - moze tez na ich stronie, albo na stronie dystrybutora.. Badanie kosztuje okolo 30 zeta i musisz zabrac buta i nartę ...no i mówic prawdę i tylko prawdę ... Gdzieś w okolicach Katowic można to cudo zobaczyć? Edytowane 18 Sierpień 2009 przez Jet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mysiauek Napisano 19 Sierpień 2009 Zgłoszenie Share Napisano 19 Sierpień 2009 Nie smiałbym inaczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.