dareklewandowski Napisano 23 Marzec 2009 Zgłoszenie Share Napisano 23 Marzec 2009 Rafał-czyli wszystko jest ok:)Musisz tylko dalej jak My Wszyscy się doskonalić w jeździe,co skutkuje umiejętnością pojechania dość szybko na płaskim stoku.Oczywiście prędkość zawsze będzie mniejsza niż nart grupy race;) Michał-sklepowe crossy są raczej do normalnego, rekreacyjnego użytkowania,jasne średni i dłuższy skręt,na nasze stoki idealne;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p_rafal Napisano 23 Marzec 2009 Autor Zgłoszenie Share Napisano 23 Marzec 2009 Czyli tak ogólnie: RX 8 07/08 160cm jest szybsze czy wolniejsze od Atomic Beta Race Carv 9.12 01/02 150cm? Jak Wam się wydaje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mihumor Napisano 23 Marzec 2009 Zgłoszenie Share Napisano 23 Marzec 2009 Jeździłem 9.12 i Sl9 - nawet dużo sezonów:) - fakt to bardzo cięzkie narty ale wtedy takie sie robiło, teraz porównywalne narty są lżejsze co nie znaczy, że gorsze. Faktycznie - potrafią dać w d... zwłaszcza jak sie nie jest jeszcze w formie. Co do jazdy krótkim skretem są naprawde świetne ale w średnim moim zdaniem już są słabsze - zwłaszcza przy szybkiej jeździe i po stoku nieidealnym. O RX8 nie wiem nic - ale twoje obserwacje są interesujace zwłaszcza w porównaniu z deską, którą świetnie znam. Ja sie teraz przesiadłem z tych Atomow na Dynki Groove i jestem bardzo zadowolony - o takie cos mi chodziło. Tez są lżejsze od Atomów ale prowadzą sie dużo pewniej i lepiej ciągną średni skręt, mniej je szarpie na nierównym, są mniej wrażliwe na zmianę podłoża (wjazd z twardego na miękkie czy w sypki śnieg). Co do szybkości to trudno mi coś powiedzieć - na obu sie ...jeździ szybko:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mysiauek Napisano 24 Marzec 2009 Zgłoszenie Share Napisano 24 Marzec 2009 A przygotowałeś rozumiem te narty do jazdy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mihumor Napisano 24 Marzec 2009 Zgłoszenie Share Napisano 24 Marzec 2009 Dobra uwaga - różnica przy pierwszych jazdach pomiędzy nartami, które sam przesmarowałem w domu (Atomic) a Dynkami z pierwszym smarowaniem w serwisie była kosmiczna, Atomy były na początku tępe strasznie tak, że przez pierwsze jazdy myślałem, że ta narta jest mulasta bardzo - a na Dynkach nie szło ustać na płaskim __________________ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p_rafal Napisano 24 Marzec 2009 Autor Zgłoszenie Share Napisano 24 Marzec 2009 A przygotowałeś rozumiem te narty do jazdy? Pewnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Torres Napisano 24 Marzec 2009 Zgłoszenie Share Napisano 24 Marzec 2009 witam @p_rafal- jeżdżę na sl 9.12 (150 cm) 5-6 sezon moim zdaniem super narta, natomiast jak Ci się znudziła i chcesz coś bardzie uniwersalnego to jeździłem (testowałem) i mogę polecić K2 Moto Cross 167 cm R=14 po twardym i po miękkim idzie szybciej niż 9.12 oczywiście przy założeniu że jedziesz średnim skrętem. pozdrawiam Torres Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mysiauek Napisano 25 Marzec 2009 Zgłoszenie Share Napisano 25 Marzec 2009 Pewnie Jeśli jesteś tego pewien a Ci nie odpowiada no to... podarować komuś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p_rafal Napisano 25 Marzec 2009 Autor Zgłoszenie Share Napisano 25 Marzec 2009 Dobra uwaga - różnica przy pierwszych jazdach pomiędzy nartami, które sam przesmarowałem w domu (Atomic) a Dynkami z pierwszym smarowaniem w serwisie była kosmiczna, Atomy były na początku tępe strasznie tak, że przez pierwsze jazdy myślałem, że ta narta jest mulasta bardzo - a na Dynkach nie szło ustać na płaskim __________________ Mam przez to rozumieć, że smarowania domowe (czym smarowałeś? cyklina/szczotka była?) jest gorsze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mihumor Napisano 25 Marzec 2009 Zgłoszenie Share Napisano 25 Marzec 2009 Ściągnąłem specjalnym wiskozowo celulozowym czyściwem smar zabezpieczający (na tyle na ile mi się to udało na sucho) i przesmarowałem uniwersalnym smarem z Toko - takim w butelce z gąbką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mysiauek Napisano 26 Marzec 2009 Zgłoszenie Share Napisano 26 Marzec 2009 Ściągnąłem specjalnym wiskozowo celulozowym czyściwem smar zabezpieczający (na tyle na ile mi się to udało na sucho) i przesmarowałem uniwersalnym smarem z Toko - takim w butelce z gąbką. Hmmm to chyba długo na tym nie pojezdzisz? A cos pod tym smarem z butelki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mihumor Napisano 26 Marzec 2009 Zgłoszenie Share Napisano 26 Marzec 2009 To tak - na początku było fatalnie - ale tylko pierwsza jazda - chyba chodziło o wytarcie do reszty tego smorowidła fabrycznego. Od następnej jazdy było już dużo lepiej - z tym, że narty smaruje tym uniwersalnym smarem przed każdym dniem jazdy. Teraz już chodzą dobrze niemniej różnica z świeżo przesmarowaną nartą z serwisu jest mocno odczuwalna i to w każdych warunkach. W miarę użytkowania tej "serwisowej" różnice się systematycznie zmniejszają i ulegają zanikowi ale ti raczej norma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p_rafal Napisano 26 Marzec 2009 Autor Zgłoszenie Share Napisano 26 Marzec 2009 pomyłka, źle przeczytałem, ale odezwę się jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.