Gość to ja Napisano 23 Październik 2008 Zgłoszenie Share Napisano 23 Październik 2008 jezeli chcesz sobie "odmienic" wez RC. Ino se to najpierw dobrze przemyśl, bo odmiana letka nie bedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alfredoo Napisano 24 Październik 2008 Zgłoszenie Share Napisano 24 Październik 2008 Można mieć SUV-a sprtowego,wiem bo mam,ale nartki to faktycznie trzeba się określić,aby czerpać z nich 100 procent przyjemności.Suv nie mały sportowy coope,ale jest dobrze-wystarczy..!! Wyobraz sobie, ze mozna czerpac 100% przyjemnosci z jazdy na kazdej narcie tylko ze do tego nie wystarczy posiadanie roznych aut a potrzebne sa umiejetnosci jazdy na nartach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
witek52 Napisano 24 Październik 2008 Zgłoszenie Share Napisano 24 Październik 2008 Widzę że u Witka jest tylko (kopiuj wklej) Ze szczególnym wskazaniem na słowo tylko. Rzeczywiście jest to zacytowany tekst, ale jest on mój własny, napisany na moim blogu ok 2lata temu. W sytuacji gdy założyciel wątku jest w rozterce między nartą typu race i slalom, ten tekst pisany z ciut innej perspektywy i lekkim przymrużeniem oka, myślę że może mu pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek Napisano 24 Październik 2008 Zgłoszenie Share Napisano 24 Październik 2008 czytam ten watek i mysle aleosochosi... ...podejrzewam ze chodzi bardziej o to jaki styl jazdy wybrac bo narta jest tego pochodna. Poza tym ze roznica jest w promieniu skretu to jest wiecej istotnych roznic (pomijam ze nie mozna przeliczac bezposrednio promienia narty na promien skretu bo dochodzi jeszcze wygiecie narty). Innymi istotnymi roznicami bedzie predkosc, przechyl, pozycja, obciazenie nog itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
observer Napisano 24 Październik 2008 Autor Zgłoszenie Share Napisano 24 Październik 2008 Jarek sugerujesz zebym najpierw zastanowil sie jaki styl jazdy bardziej mi odpowiada ? a potem decydowal o tym jaka narte powinienem wybrac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raceman Napisano 24 Październik 2008 Zgłoszenie Share Napisano 24 Październik 2008 Kolego Observer najlepiej będzie jak zapniesz na stoku do porównania obie pary nart i wtedy sam zobaczysz która lepiej Tobie leży, jest taka możliwość i bedziesz miał pewność że dobrze wybrałeś (ewentualnie jakieś pretensje tylko do siebie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
observer Napisano 24 Październik 2008 Autor Zgłoszenie Share Napisano 24 Październik 2008 wszystko wskazuje na to ze tak to sie skonczy:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aklim Napisano 24 Październik 2008 Zgłoszenie Share Napisano 24 Październik 2008 Jarek sugerujesz zebym najpierw zastanowil sie jaki styl jazdy bardziej mi odpowiada ? a potem decydowal o tym jaka narte powinienem wybrac ? dokładnie TAK bo cały ambaras jest w tym ,że nie ma narty która tak samo dobrze sprawuje się zarówno w krótkim jak i długim skręcie. Chociarz wymyślono rózne mutixy i powerswitche więc może spóbuj coś z tej półki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
observer Napisano 24 Październik 2008 Autor Zgłoszenie Share Napisano 24 Październik 2008 dokładnie TAK bo cały ambaras jest w tym ,że nie ma narty która tak samo dobrze sprawuje się zarówno w krótkim jak i długim skręcie. Chociarz wymyślono rózne mutixy i powerswitche więc może spóbuj coś z tej półki Aklin, powiedz mi jedna rzecz - gdybys nie mial mutixa i powerswitcha to co bys wybral nie testujac nart, a gdybys mial zaciecie slalomowe a chcialbys tez pojezdzic gigantowo no prosze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dareklewandowski Napisano 25 Październik 2008 Zgłoszenie Share Napisano 25 Październik 2008 Wyobraz sobie, ze mozna czerpac 100% przyjemnosci z jazdy na kazdej narcie tylko ze do tego nie wystarczy posiadanie roznych aut a potrzebne sa umiejetnosci jazdy na nartach. Nie chodzi o samochód,to było tylko porównanie,co rozmówca wychwycił a Pan nie.Pozdrówki:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aklim Napisano 26 Październik 2008 Zgłoszenie Share Napisano 26 Październik 2008 Aklin, powiedz mi jedna rzecz - gdybys nie mial mutixa i powerswitcha to co bys wybral nie testujac nart, a gdybys mial zaciecie slalomowe a chcialbys tez pojezdzic gigantowo no prosze zawsze bedzie coś kosztem czegoś jak wolisz krótszy skręt , to brałbym slalomkę ,bo średnim skretem tez smigniesz lub ew. gigantke , ale taką o nr mniejszą ew. przyjrzyj się Progressorowi z Fischera - ta narta ma tzw. dual radius , czyli dwa promienie skrętu ( zeszłoroczny model zbierał pozytywne opinie , zresztą sam się do niej przymierzałem:) ) i może to tez być jakieś rozwiazanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek Napisano 31 Październik 2008 Zgłoszenie Share Napisano 31 Październik 2008 Jarek sugerujesz zebym najpierw zastanowil sie jaki styl jazdy bardziej mi odpowiada ? a potem decydowal o tym jaka narte powinienem wybrac ? tak, przy czym nie bylo absolutnie zadnej zlosliwosci w moim poscie (to jest friendly usmiech) jezeli natomiast nie jestes zdecydowany to postaw na dwie pary, jezeli Cie nie stac to wez uzywki, bo jak zwykle jak cos jest do wszystkiego to jest do d... a jezeli jednak koniecznie chcesz jedna nartre to badz przygotowany na kompromis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.